Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Παρασκευά, Φωτεινή"
Αποτελέσματα 83-102 από 131
-
Η Project-Based Learning (PBL) στη διδασκαλία της ιστορίας στο δημοτικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09). -
Η ανάπτυξη των επιτελικών λειτουργιών με τη χρήση της παιχνιδοποίησης, ως εκπαιδευτικό εργαλείο, για τη συμπερίληψη των παιδιών με ΔΕΠΥ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Στην παρούσα ερευνητική εργασία γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί σε ποιο βαθμό η πρακτική της Παιχνιδοποίησης (Gamification) επιδρά θετικά στις επιτελικές δεξιότητες των παιδιών με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και ... -
Η αξιοποίηση των Wikis για τη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(2012-10-25)Στην επιστήμη της πληροφορικής, πρωταγωνιστικό ρόλο στη θεμελίωση και ανάπτυξή της αποτελούν οι αλγόριθμοι. Συχνά οι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όταν έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με αυτή την έννοια, ... -
Η αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής προσέγγισης STEAM - Project-Based Learning, εμπλουτισμένη με στοιχεία αυτορρυθμιζόμενης μάθησης για την εκπαίδευση μαθητών έκτης τάξης του δημοτικού σχολείου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως θέμα τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός e-course μικτής μάθησης για μαθητές Στ Δημοτικού. Πιο συγκεκριμένα, σχεδιάστηκε ένα μάθημα με την εκπαιδευτική προσέγγιση STEAM ... -
Η ενσωμάτωση της ενσυναίσθησης και της δημιουργικής αυτοπεποίθησης στην εκπαίδευση μέσω της εικονικής πραγματικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Στο πλαίσιο μιας εξελισσόμενης κοινωνίας, η ανάγκη για καινοτόμες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση γίνεται επιτακτική. Αυτές οι προσεγγίσεις δεν περιορίζονται στη γνωστική ανάπτυξη αλλά περιλαμβάνουν και το συχνά παραγνωρισμένο ... -
Η επίδραση της εφαρμογής συνεργατικής & τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης στην ανάπτυξη κινήτρων των εκπαιδευόμενων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-09)Σύμφωνα με τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης, κυρίως τις κοινωνικοπολιτισμικές, όπως είναι οι θεωρίες δραστηριότητας (activity theory), εγκαθιδρυμένης μάθησης (situated cognition), κατανεμημένης νόησης (distributed cognition), ... -
Η εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) στην εκπαιδευτική διαδικασία : μία μελέτη περίπτωσης AR στην επιχειρηματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον για την εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality – AR) στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι ολοένα και αυξανόμενο. Στόχος είναι η δημιουργία καινοτόμων περιβαλλόντων μάθησης ... -
Η εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) στην εκπαιδευτική διαδικασία : μία μελέτη περίπτωσης AR στην επιχειρηματικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Τα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον για την εφαρμογή της επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality – AR) στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι ολοένα και αυξανόμενο. Στόχος είναι η δημιουργία καινοτόμων περιβαλλόντων μάθησης ... -
Η υλοποίηση ηλεκτρονικού μαθήματος στην πλατφόρμα Weebly με όχημα την μεθοδολογία STEAM για την ανάπτυξη των επιτελικών λειτουργιών των μαθητών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία έχει θέσει ως πυρήνα μελέτης τις επιτελικές λειτουργίες των μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατά την αλληλεπίδρασή τους με το ηλεκτρονικό περιβάλλον “IcaruSTEAM”, το οποίο ... -
Η-καθοδήγηση εκπαιδευτικών με στοιχεία παιχνιδοποίησης στην πρωτοβάθμια Φυσική Αγωγή : ενίσχυση ήπιων δεξιοτήτων ομαδικής εργασίας και επίλυσης προβλήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η εκπαιδευτική καθοδήγηση σε ψηφιακό περιβάλλον είναι ένα σύγχρονο πεδίο καθοδήγησης για την υποστήριξη και ενδυνάμωση επαγγελματιών στο χώρο της εκπαίδευσης, με σκοπό την επαγγελματική τους εξέλιξη. Η παρούσα εργασία ... -
η-Καθοδήγηση: δημιουργία ηλεκτρονικού εργαστηρίου εκπαίδευσης, ενορχηστρωμένo με τις αρχές της αυτο-κατευθυνόμενης μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Το AcademicCoaching είναι ένας τομέας που βρίσκεται σε άνθηση τον 21ο αιώνα, καθώς φαίνεται πως μπορεί να επιφέρει λύσεις σε πολλά από τα ζητήματα που επηρεάζουν έναν εκπαιδευόμενο, όπως για παράδειγμα η διαχείριση του ... -
Θετικά συναισθήματα και πρακτικές ευγνωμοσύνης για την ευημερία των μαθητών μέσω της διαπολιτισμικής κατανόησης και ευαισθητοποίησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα μελέτη εστιάζει στη διερεύνηση της επίδρασης των θετικών συναισθημάτων και των πρακτικών ευγνωμοσύνης στην ευημερία των μαθητών μέσω της διαπολιτισμικής κατανόησης και ευαισθητοποίησης. Στο πλαίσιο της εκπαίδευσης, ... -
Θεωρία αυτοπροσδιορισμού : πώς να κινητοποιήσετε κάποιον, συμπεριλαμβανομένου του εαυτού σας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός διαδικτυακού μαθήματος εξ αποστάσεως για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το e-course στοχεύει στην ανακάλυψη ... -
Καθολικός σχεδιασμός με σκοπό τη μάθηση και Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση: σχεδιασμός και υλοποίηση διαδικτυακού οδηγού και εργαλειοθήκης για τον εκπαιδευτικό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011-06)Οι αλλαγές στην προσέγγιση της μάθησης και οι ατομικές διαφορές υπαγορεύουν υψηλό βαθμό ευελιξίας ώστε όλοι οι μαθητές να λαμβάνουν το κατάλληλο επίπεδο πρόκλησης, υποστήριξης και εμπλοκής. Προς αυτή την κατεύθυνση, το ... -
Καινοτόμες προσεγγίσεις στην εκπαίδευση HR μέσω mentoring : δημιουργία e-course με το μοντέλο GROW
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η εκπαίδευση των εργαζομένων είναι καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας και ανάπτυξης κάθε σύγχρονου οργανισμού. Η παρούσα εργασία αναπτύσσει ένα καινοτόμο e-mentoring workshop, βασισμένο στο μοντέλο GROW, με στόχο την ενίσχυση ... -
Κατανόηση και διαχείριση του σχολικού άγχους με τη χρήση της γνωσιακής συμπεριφορικής προσέγγισης : ένα e-Course για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία διερευνά την αποτελεσματική διαχείριση του σχολικού άγχους σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μέσω της χρήσης της Γνωσιακής Συμπεριφορικής Προσέγγισης (CBT). Το σχολικό άγχος ... -
Μεθοδολογία αξιοποίησης gamification για την ενίσχυση high order thinking skills
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η χρήση παιχνιδιών, αναγνωρίζεται από την υπάρχουσα βιβλιογραφία ως μια καλή πρακτική για την αύξηση των κινήτρων και τη συμμετοχή των εκπαιδευομένων στη διαδικασία μάθησης, ειδικά όταν αξιοποι ... -
Μελέτη περίπτωσης: η αναγνωστική συμπεριφορά εκπαιδευομένων σε ψηφιακό περιβάλλον (e-Reader)
(2014-09-25)Η ηλεκτρονική ανάγνωση (e-reading) αποτελεί φαινόμενο των τριών τελευταίων δεκαετιών καθώς ολοένα και περισσότερα παραδοσιακά κείμενα μεταφέρονται σε ψηφιακή μορφή. Η μετάβαση ξεκίνησε με την ψηφιοποίηση βιβλίων, περιοδικών, ... -
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στη διδασκαλία της γεωγραφίας. Κατανόηση πολιτισμικών διαφορών και ενθάρρυνση συμμετοχής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Αυτή η εργασία διερευνά την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στη διδασκαλία της Γεωγραφίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της κατανόησης των πολιτισμικών διαφορών από τους μαθητές καθώς και της ενθάρρυνσης της ... -
Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός ePortfolio αξιοποιώντας τη μέθοδο «Μάθηση βασισμένη στο Πρόβλημα» (Problem based learning-PBL) για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Οι εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και οι καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές ενισχύουν το θεσμό του ψηφιακού σχολείου που με τη σειρά του προετοιμάζει τους μαθητές του 21ου αιώνα να ζήσουν σε ένα περιβάλλον που το διαμορφώνει ...