Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Παρασκευά, Φωτεινή"
Αποτελέσματα 99-118 από 131
-
Μεθοδολογία αξιοποίησης gamification για την ενίσχυση high order thinking skills
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η χρήση παιχνιδιών, αναγνωρίζεται από την υπάρχουσα βιβλιογραφία ως μια καλή πρακτική για την αύξηση των κινήτρων και τη συμμετοχή των εκπαιδευομένων στη διαδικασία μάθησης, ειδικά όταν αξιοποι ... -
Μελέτη περίπτωσης: η αναγνωστική συμπεριφορά εκπαιδευομένων σε ψηφιακό περιβάλλον (e-Reader)
(2014-09-25)Η ηλεκτρονική ανάγνωση (e-reading) αποτελεί φαινόμενο των τριών τελευταίων δεκαετιών καθώς ολοένα και περισσότερα παραδοσιακά κείμενα μεταφέρονται σε ψηφιακή μορφή. Η μετάβαση ξεκίνησε με την ψηφιοποίηση βιβλίων, περιοδικών, ... -
Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στη διδασκαλία της γεωγραφίας. Κατανόηση πολιτισμικών διαφορών και ενθάρρυνση συμμετοχής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Αυτή η εργασία διερευνά την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στη διδασκαλία της Γεωγραφίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της κατανόησης των πολιτισμικών διαφορών από τους μαθητές καθώς και της ενθάρρυνσης της ... -
Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός ePortfolio αξιοποιώντας τη μέθοδο «Μάθηση βασισμένη στο Πρόβλημα» (Problem based learning-PBL) για εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Οι εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και οι καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές ενισχύουν το θεσμό του ψηφιακού σχολείου που με τη σειρά του προετοιμάζει τους μαθητές του 21ου αιώνα να ζήσουν σε ένα περιβάλλον που το διαμορφώνει ... -
Παιχνίδια ρόλων ζωντανής δράσης στην εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)O κύριος στόχος της ερευνητικής διπλωματικής εργασίας είναι η εμπειρική διερεύνηση του πλαισίου της ενσωμάτωσης των ψηφιακών Παιχνιδιών Ρόλων Ζωντανής Δράσης (LARPGs) σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης, με την υποστήριξη ... -
Προώθηση η-τουρισμού (e-Tourism) σε ένα ψηφιακό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο σύνθετος χαρακτήρας της βιομηχανίας του τουρισμού και της φιλοξενίας παρουσιάζει ασυνήθιστες προκλήσεις για την εκπαίδευση και την εξειδίκευση των παρόχων, καθώς παρατηρείται έλλειψη υπηρεσιών, χρόνου αλλά και πόρων. Η ... -
Πώς να νικήσετε την αναβλητικότητα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η εργασία αυτή εστιάζει στην ακαδημαϊκή αναβλητικότητα και στη θεωρία της αυτορρύθμισης, αναλύοντας τις αιτίες, τις συνέπειες και τις πιθανές μεθόδους αντιμετώπισης της αναβλητικότητας στους φοιτητές. Η ακαδημαϊκή ... -
Συμβουλευτική εκπαιδευτικών για ενίσχυση της ανθεκτικότητας και διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς στο σχολείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Τα τελευταία χρόνια οι ερευνητές έχουν αναδείξει τις πολλαπλές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί οι οποίες αφορούν κυρίως προβλήματα διαχείρισης προβλημάτων συμπεριφοράς στην τάξη καθώς και την επαγγελματική ... -
Συναισθηματική νοημοσύνη (EQ) για την επίλυση συγκρούσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση του ρόλου της Συναισθηματικής Νοημοσύνης στην μαθησιακή συμπεριφορά των εφήβων μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η συναισθηματική νοημοσύνη, δηλαδή η ικανότητα ... -
Συνδυαστική μάθηση σε ένα συνεργατικό πλαίσιο εκπαίδευσης
(2013-03-27)Η παρούσα εργασία εξετάζει το κατά πόσο η συνδυαστική μάθηση, μέσα σε ένα συνεργατικό πλαίσιο εκπαίδευσης, μπορεί να βοηθήσει ου¬σιαστικά στη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας, ειδικά στις πρώτες τά¬ξης της δευτεροβάθμιας ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη e-course : ένας οδηγός ηγεσίας για τη διαφορετικότητα και την ένταξη στο χώρο εργασίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2025-01)Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να σχεδιάσει, να δημιουργήσει και να αξιολογήσει ένα εκπαιδευτικό σενάριο με θέμα την ηγεσία, την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης και την ενίσχυση της συμπερίληψης και της συνεργασίας ... -
Σχεδίαση και υλοποίηση μαθήματος αξιοποιώντας την αυτορρυθμιζόμενη μάθηση σε συνεργατικά περιβάλλοντα μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-02)Το ζητούμενο όλων των σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας αποτελεί η ποιότητα της σχολικής μάθησης. Ενώ στο παρελθόν τα μοντέλα διδασκαλίας ήταν αποκλειστικά δασκαλοκεντρικά, πλέον η τάση που επικρατεί από τις έρευνες της ... -
Σχεδιασμός e-course για το μάθημα Ιστορίας Γ’ Γυμνασίου βασισμένο στη θεωρία των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης του Howard Gardner
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024) -
Σχεδιασμός e-course στην αγγλική γλώσσα (ως δεύτερη γλώσσα) με διαπολιτισμικό περιεχόμενο βασισμένο στο μοντέλο κινήτρων ARCS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-03)Στην παρούσα ερευνητική εργασία επιχειρείται ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός e-course στην αγγλική γλώσσα (ως δεύτερη γλώσσα) βασισμένο στο μοντέλο ARCS με διαπολιτισμικό περιεχόμενο που έχει ως στόχο να ενισχύσει ... -
Σχεδιασμός ενός παιχνιδοποιημένου σεναρίου με θέμα την ευεξία για την ενίσχυση της κινητοποίησης των φοιτητών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με βάση το θεωρητικό μοντέλο του αυτοπροσδιορισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η παρούσα ερευνητική εργασία στοχεύει στη μελέτη της επίδρασης της παιχνιδοποίησης στην κινητοποίηση των εκπαιδευομένων. Συγκεκριμένα αναπτύχθηκε ένα παιχνιδοποιημένο σεμινάριο στην παραμετροποιημένη πλατφόρμα Wix με θέμα ... -
Σχεδιασμός ενός συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης για την υποστήριξη ενός η-μαθήματος μεθοδολογίας έρευνας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-26)Στην παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρείται η ανάπτυξη, αξιολόγηση και δημιουργία ενός e-lab μαθήματος ως εναλλακτικού τρόπου μάθησης μέσω ενός CSCL για την ανάδειξη και την ενίσχυση δεξιοτήτων της SRL μέσω της ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού σεναρίου για την ενίσχυση του επιστημονικού γραμματισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με την αξιοποίηση του Moodle : η περίπτωση της διδασκαλίας του Φαινομένου των Εποχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Ο Επιστημονικός Γραμματισμός, ο γραμματισμός στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία, αποτελούσε και αποτελεί επιτακτική ανάγκη και πρωταρχικό σκοπό της Εκπαίδευσης στη σύγχρονη κοινωνία. Δυστυχώς οι έως τώρα καθιερωμένες ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικού περιεχομένου μέσω της πλατφόρμας Moodle στο μάθημα της Ιστορίας της Β’ γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06-27)Η μεταπτυχιακή έρευνα με τίτλο: «Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικού περιεχομένου μέσω της πλατφόρμας Moodle, στο μάθημα της Ιστορίας της Β’ γυμνασίου» αποτελεί μία έρευνα που έγινε στα πλαίσια του Π.Μ.Σ. «Ηλεκτρονική ... -
Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός εξ αποστάσεως προγράμματος κατάρτισης (e-workshop) με βάση το θεωρητικό μοντέλο της αυτορρυθμιζόμενης μάθησης για την ανάπτυξη δεξιοτήτων mentoring σε εκπαιδευτικούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η τεχνολογική και ψηφιακή εξέλιξη του 21ου αιώνα έχει επηρεάσει τον χώρο της εκπαίδευσης και έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη, αναφορικά με τις δεξιότητες που απαιτείται να έχουν οι επαγγελματίες της. Η εκμάθηση νέων δεξιοτήτων ...