Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Παρασκευά, Φωτεινή"
Αποτελέσματα 16-35 από 131
-
Ανάπτυξη e-course για τη διδασκαλία της άλγεβρας στο γυμνάσιο βασισμένο στην ανεστραμμένη τάξη για την ενίσχυση της εμπλοκής των εκπαιδευομένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα εργασία εξετάζει την εφαρμογή του e-course “Equ(ation)ake: Escape the Sciences and Technology Museum” που σχεδιάστηκε για τη διδασκαλία εξισώσεων σε μαθητές Γ’ Γυμνασίου, μέσω της μεθόδου της ανεστραμμένης τάξης ... -
Ανάπτυξη e-portfolio με τη μέθοδο της αυτοκατευθυνόμενης μάθησης (self-directed learning)
(2014-11-25)Η ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) αποτελεί μια ταχέως αναπτυσσόμενη περιοχή της εκπαίδευσης, προσελκύοντας μεγάλο μέρος της επιστημονικής έρευνας. Παρόλα αυτά όμως δεν είναι ευρέως γνωστή στην επιστημονική κοινότητα η ... -
Ανάπτυξη δεξιοτήτων υπολογιστικής σκέψης στη διδασκαλία των μαθηματικών : escape room με τη χρήση εργαλείων ΑΙ για την επίλυση εξισώσεων σε μαθητές γυμνασίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση ενός e-course για την ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης μέσω των εξισώσεων 2ου βαθμού σε μαθητές γυμνασίου. Πιο συγκεκριμένα σχεδιάστηκε ... -
Ανάπτυξη διαπροσωπικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων στην επίλυση συγκρούσεων μέσω προσομοιώσεων με τεχνητή νοημοσύνη : μια καινοτόμος προσέγγιση στη σχολική συμβουλευτική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Η παρούσα Διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος, e-course, το οποίο στοχεύει στην βελτίωση των Διαπροσωπικών και Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων για την αποτελεσματική ... -
Ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού μαθήματος βασισμένο στη μεθοδολογία του Design Thinking που απευθύνεται σε μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-02)Η αξιοποίηση της μεθοδολογίας του Design Thinking στην εκπαίδευση έχει κάνει την εμφάνιση της και έχει γίνει αρκετά δημοφιλής τα τελευταία χρόνια, καθώς μπορεί να συμβάλλει αποτελεσματικά στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του ... -
Ανάπτυξη ενός ψηφιακού συνεργατικού περιβάλλοντος μάθησης βασισμένο στο Πρόβλημα (Problem Based Learning) και ενός Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης (Moodle) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η πολυπλοκότητα των καταστάσεων που συναντούν τα άτομα τόσο στο προσωπικό όσο και στο μαθησιακό τους περιβάλλον, καταστούν την επίλυση ενός προβλήματος, μέρος της καθημερινής τους εμπειρίας. Στην ... -
Ανάπτυξη Ηλεκτρονικού μαθήματος βασισμένου στη μέθοδο project για τη διδασκαλία των αγγλικών σε μαθητές ΣΤ' Δημοτικού με σκοπό τη βελτίωση της συμμετοχικότητας και τη βελτίωση της συνεργασίας μεταξύ ομοτίμων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η παρούσα εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη ενός ηλεκτρονικού μαθήματος βασισμένου στη μέθοδο Project-Based Learning (PBL) για τη διδασκαλία των Αγγλικών σε μαθητές ΣΤ’ Δημοτικού, με στόχο τη βελτίωση της συμμετοχικότητας και ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού μαθήματος πανεπιστημιακής εκπαίδευσης με συνεργατικές και αυτορρυθμιστικές διαδικασίες μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-09)Η πρόταση της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο συνδυασμός των συνεργατικών στρατηγικών μάθησης με την αυτορρυθμιζόμενη μάθηση και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Προκειμένου να επιτύχουμε τον στόχο μας, θα χρησιμοποιήσουμε ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικού σεμιναρίου βασισμένο στην project based learning και ενορχηστρωμένο με τη φιλοσοφική πρακτική Peace με θεματικό πεδίο το άγχος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η πολυπλοκότητα των καταστάσεων που συναντούν τα άτομα στις διαπροσωπικές, οικονομικές και κοινωνικές σχέσεις και αλληλεπιδράσεις εξ' αιτίας της οικονομικής κρίσης και της ηθικής κατάρρευσης, ... -
Ανάπτυξη μεθοδολογίας STEM για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών: προσχολική εκπαίδευση
(2014-11-28)Στην παρούσα διπλωματική εργασία το μοντέλο της Γνωστικής Μαθητείας (Cognitive Apprenticeship) ορίζεται ως μοντέλο εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας για μια αποτελεσματική διαδικασία μάθησης της μεθοδολογίας ... -
Ανάπτυξη της δημιουργικότητας σε ψηφιακό συνεργατικό περιβάλλον μάθησης για επίλυση αυθεντικών προβλημάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό να μελετήσει την ανάπτυξη της δημιουργικότητας, μέσα στο πλαίσιο υλοποίησης ενός CSCL περιβάλλοντος, προκειμένου οι εκπαιδευόμενοι να δώσουν ιδέες και να βρουν λύσεις σε αυθεντικά ... -
Ανάπτυξη της ενσυνειδητότητας σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (Ε΄ και ΣΤ' δημοτικού)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-12)Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εξετάζει την ανάπτυξη της ενσυνειδητότητας στους μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και συγκεκριμένα στις τάξεις της Έ και ΣΤ΄ δημοτικού. Ειδικότερα, προτείνει την εφαρμογή ενός ηλεκτρονικού ... -
Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών μέσω της μεθοδολογίας problem-based learning
(2012-06-25)Σε μια εποχή της πληροφορίας με γρήγορα μεταβαλλόμενες συνθήκες σε όλες τις πτυχές της ζωής, η κριτική σκέψη (critical thinking) έχει αποκτήσει εξέχουσα σημασία. Προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι η κριτική σκέψη (critical ... -
Ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης και αυτο-ρύθμισης για μαθητές μέσω δια δραστικών AI τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-09)Στη σημερινή εποχή, η ανάπτυξη δεξιοτήτων συναισθηματικής νοημοσύνης και αυτορρύθμισης καθίσταται ολοένα και πιο σημαντική για τους μαθητές, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της διαχείρισης στρεσογόνων καταστάσεων και της βελτίωσης ... -
Ανάπτυξη ψηφιακού περιβάλλοντος βασισμένου στη γνωστική μαθητεία για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών : ενίσχυση κοινωνικής ευθύνης εκπαιδευτικών με τη χρήση 3D εικονικού περιβάλλοντος στο Second Life
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Ο ρόλος ενός δασκάλου στο σχολείο δεν θα πρέπει να περιορίζεται στη μετάδοση γνώσεων, αλλά θα πρέπει να αποτελεί ο ίδιος πηγή έμπνευσης για τους μαθητές και να τους εφοδιάζει με ιδέες και αξίες χρήσιμες για τη ζωή τους. ... -
Ανάπτυξη ψηφιακού περιβάλλοντος για υποστήριξη κοινωνικών και ψυχολογικών δεικτών : ενίσχυση κοινωνικών δεικτών μέσω της μεθόδου Problem–Based Learning σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Ένα από τα θέματα που απασχολεί την κοινότητα των εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι η ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων από την πλευρά των μαθητών ήδη κατά τα πρώτα σχολικά χρόνια. Είναι πλέον γεγονός ότι στη ... -
Ανάπτυξη ψηφιακού περιβάλλοντος για υποστήριξη κοινωνικών και ψυχολογικών δεικτών Βιωματικό σεμινάριο σε εικονικούς κόσμους : διδασκαλία της συναισθηματικής αγωγής σε εκπαιδευτικούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-03)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μίας εικονικής τάξης στο περιβάλλον του Second Life (SL) για την υποστήριξη ενός βιωματικού σεμιναρίου επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών, που αφορά στην ... -
Ανάπτυξη ψηφιακού περιβάλλοντος για υποστήριξη κοινωνικών και ψυχολογικών δεικτών: αξιοποίηση ενός ψηφιακού περιβάλλοντος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης και την αποδοχή της διαφορετικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Στόχος της παρούσας εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η αξιολόγηση μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης που φιλοξενείται σε ένα διαδικτυακό περιβάλλον (google site), απευθύνεται σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ... -
Αντεστραμμένη διδασκαλία : ένα πειραματικό σχέδιο εφαρμογής στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών με αξιοποίηση του μοντέλου της Γνωστικής Μαθητείας σε τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον μάθησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Η ταχύτατη ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας, η αναγκαία μετάβαση από την Κοινωνία της Πληροφορίας στην Κοινωνία της Γνώσης και οι κοινωνικές και οικονομικές εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο, καθιστούν αναγκαία την ... -
Αξιοποίηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος βασισμένου στην PBL σε περιβάλλον CSCL : αξιοποίηση της μεθόδου PBL σε ένα τεχνολογικά υποστηριζόμενο περιβάλλον μάθησης για τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Οι έρευνες υποστηρίζουν ότι η κατάκτηση συνεργατικών και γλωσσικών δεξιοτήτων των μαθητών είναι περισσότερο αποτελεσματική μέσω της ηλεκτρονικής διδασκαλίας και της επικοινωνίας μέσω υπολογιστή. Αρκετοί ερευνητές πιστεύουν ...