Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Τσόγκας, Μάρκος - Μάριος"
Αποτελέσματα 33-52 από 161
-
Διεθνής επιχειρηματικότητα και αναγνώριση διεθνών ευκαιριών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Αντικείμενο μελέτης της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση της Διεθνούς Επιχειρηματικότητας και η Αναγώριση Διεθνών Ευκαιριών. Η μελέτη στηρίχτηκε κυριώς σε βιβλιογραφική και διαδικτυακή έρευνα. Στόχος είναι ... -
Διεθνοποίηση ελληνικών επιχειρήσεων και η κρίση: κατευθύνσεις οφέλη και προοπτικές
(2014-04-15)Ο βασικός σκοπός της ακόλουθης διπλωματικής εργασίας, είναι η εξέταση όλων των παραμέτρων που η σύγχρονη επιχείρηση οφείλει να λάβει υπόψη, έτσι ώστε να κατορθώσει να επιλέξει και να δραστηριοποιηθεί επιτυχώς σε ξένες ... -
Διερεύνηση καταναλωτικών προτιμήσεων παραδοσιακών ποτών & Μελέτη περίπτωσης : Ρετσίνα Μαλαματίνα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06-16)Στην Ελλάδα ο κλάδος τροφίμων και ποτών καλύπτει πρωτεύουσες και ζωτικές ανάγκες του πληθυσμού όπως και σε όλο το κόσμο. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου κλάδου είναι ότι είναι άμεσα συνδεδεμένος με το τομέα ... -
Διερεύνηση των προθέσεων πρακτικών κομποστοποίησης σε ένα αστικό περιβάλλον. Συνέπειες για την καταναλωτική συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η κομποστοποίηση είναι καταξιωμένη διεθνώς ως η κατεξοχήν και πλέον οικονομική μέθοδος διαχείρισης των οργανικών αποβλήτων. Στην Ελλάδα το 2023 ακόμη δεν έχει εδραιωθεί και δεν έχει μπει στην καθημερινότητα του πολίτη. Η ... -
Διερευνώντας σε βάθος σκέψεις και συναισθήματα των καταναλωτών σε περίοδο οικονομικής κρίσης - μια ποιοτική διερεύνηση με focus group
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα μελέτη σκοπό έχει να ερευνήσει σκέψεις και συναισθήματα των καταναλωτών σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Το πρώτο κεφάλαιο μελετάει την έννοια της οικονομικής κρίσης και τις επιδράσεις αυτής στην συμπεριφορά των ... -
Διερευνώντας τη συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών με τα επώνυμα προϊόντα : ο ρόλος των κοινωνικών δικτυών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-06-23)Στη σημερινή εποχή τα κοινωνικά δίκτυα έχουν καταλάβει μεγάλο μέρος της καθημερινότητας των ανθρώπων δίνοντας τους την ευκαιρία να επικοινωνούν μεταξύ τους αλλά και με τα προφίλ των αγαπημένων τους brand. Οι επιχειρήσεις ... -
Εγγύς τουρισμός και ψυχολογική απόσταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί η έννοια του εγγύς τουρισμού και της ψυχολογικής απόστασης, καθώς και πως αυτά τα δυο φαινόμενα επηρεάστηκαν από την πανδημία του COVID-19 που έπληξε όλο τον κόσμο. ... -
Εθνική ταυτότητα και καταναλωτική συμπεριφορά: μια εμπειρική διερεύνηση στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η παρούσα εργασία αποτελεί προϊόν μεταπτυχιακής διατριβής που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στη «Διοίκηση Επιχειρήσεων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Κεντρικό θέμα της διπλωματικής αυτής ... -
Ελκυστικότητα και προτιμήσεις καινοτόμων μεταλλικών νερών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-11)Στόχος της εργασίας αυτής είναι η θεωρητική κατασκευή ενός νέου καινοτόμου προϊόντος στην αγορά εμφιαλωμένων νερών μελετώντας την ελκυστικότητά των μεταλλικών νερών στην Ελλάδα. Το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας δίνει μια ... -
Ελληνική βιομηχανία μόδας και εισαγόμενος ανταγωνισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η μόδα αποτελεί μία παγκόσμια βιομηχανία, που μπορεί να χαρακτηριστεί συναρπαστική, δυναμική, γοητευτική και δημιουργική. Στη μόδα δεν υπάρχουν πλέον γεωγραφικά σύνορα. Η παγκοσμιοποίηση, η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ... -
Εναλλακτικές μορφές εκγύμνασης εσωτερικών χώρων. Τι είναι η μέθοδος Pilates
(2013-04-03)Στην εργασία που ακολουθεί αναλύεται και περιγράφεται μία εναλλακτική μορφή εκγύμνασης σε εσωτερικούς χώρους, η μέθοδος Pilates. Συγκεκριμένα, στο δεύτερο κεφάλαιο παραθέτεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή, παρουσιάζεται ... -
Ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και αποτύπωση τους στους ετήσιους απολογισμούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Η Εταιρική Κοινωνική Υπευθυνότητα έχει αρχίσει να αποτελεί σημαντικό θέμα για τις Ελληνικές εταιρίες. Οι εταιρικοί απολογισμοί αποτελούν το μέσο με το οποίο οι εταιρίες διαδίδουν τις δράσεις τους, όσον αφορά, την οικονομία, ... -
Εξαγωγικές προοπτικές & στρατηγικές του ελληνικού επίπλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει, να προσδιορίσει και να αναλύσει, την εξαγωγική πορεία του κλάδου του επίπλου οικιακής χρήσης στην Ελλάδα καθώς και τα προβλήματα που δημιούργησε σε αυτόν η ... -
Επαναπροσδιορίζοντας τη διεθνοποίηση επιχειρήσεων ως υιοθέτηση καινοτομίας : μια εμπειρική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο τη μελέτη του ζητήματος της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων ως μια διαδικασία που χαρακτηρίζεται από καινοτομία και πρωτοπορία. Στο πρώτο μέρος της μελέτης αυτής λαμβάνουν χώρα η ... -
Επιτυχημένη διεθνοποίηση μιας μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης και ο ρόλος της γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της Διπλωματικής Εργασίας είναι η καταγραφή μιας επιτυχημένης διεθνοποίησης μιας Μικρομεσαίας επιχείρησης εστιάζοντας στην κουλτούρα και συγκεκριμένα στο γλωσσικό περιορισμό που μπορεί να υπάρχει στη διαδικασία ... -
Επωνυμία προορισμών και τουριστική ανάπτυξη. Η οπτική του μακρομάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση της επωνυμίας προορισμών στην τουριστική ανάπτυξη μέσα από την προοπτική του μακρομάρκετινγκ. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της επωνυμίας, στην αξία επωνυμίας, ... -
Ευέλικτες πωλήσεις (agile selling) στον χώρο των ασφαλίσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η έννοια της ευελιξίας (Agility) στον χώρο των πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων. Συγκεκριμένα, αποδελτιώνεται θεωρητικά η έννοια της ευελιξίας και με τη βοήθεια της μοναδικής ... -
Εφαρμοσμένο βιομηχανικό μάρκετιγνκ: το παράδειγμα του κλάδου της βιομηχανίας μεταποίησης χάρτου στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει το βαθμό επιρροής των διαθέσιμων μέσων προώθησης τόσο στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών των επιχειρήσεων του κλάδου της μεταποίησης χάρτου πολυτελείας, και των άμεσα ... -
Η αναβάθμιση του μίγματος marketing σε περιόδους κρίσης: η περίπτωση της Folli Follie
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-18) -
Η αποδοχή και η τάση για υιοθέτηση της ιδέας της ηλεκτροκίνησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-19)