Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Τσόγκας, Μάρκος - Μάριος"
Αποτελέσματα 39-58 από 159
-
Εγγύς τουρισμός και ψυχολογική απόσταση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Ο βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνηθεί η έννοια του εγγύς τουρισμού και της ψυχολογικής απόστασης, καθώς και πως αυτά τα δυο φαινόμενα επηρεάστηκαν από την πανδημία του COVID-19 που έπληξε όλο τον κόσμο. ... -
Εθνική ταυτότητα και καταναλωτική συμπεριφορά: μια εμπειρική διερεύνηση στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η παρούσα εργασία αποτελεί προϊόν μεταπτυχιακής διατριβής που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στη «Διοίκηση Επιχειρήσεων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Κεντρικό θέμα της διπλωματικής αυτής ... -
Ελκυστικότητα και προτιμήσεις καινοτόμων μεταλλικών νερών στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-12-11)Στόχος της εργασίας αυτής είναι η θεωρητική κατασκευή ενός νέου καινοτόμου προϊόντος στην αγορά εμφιαλωμένων νερών μελετώντας την ελκυστικότητά των μεταλλικών νερών στην Ελλάδα. Το θεωρητικό πλαίσιο της εργασίας δίνει μια ... -
Ελληνική βιομηχανία μόδας και εισαγόμενος ανταγωνισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η μόδα αποτελεί μία παγκόσμια βιομηχανία, που μπορεί να χαρακτηριστεί συναρπαστική, δυναμική, γοητευτική και δημιουργική. Στη μόδα δεν υπάρχουν πλέον γεωγραφικά σύνορα. Η παγκοσμιοποίηση, η ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ... -
Εναλλακτικές μορφές εκγύμνασης εσωτερικών χώρων. Τι είναι η μέθοδος Pilates
(2013-04-03)Στην εργασία που ακολουθεί αναλύεται και περιγράφεται μία εναλλακτική μορφή εκγύμνασης σε εσωτερικούς χώρους, η μέθοδος Pilates. Συγκεκριμένα, στο δεύτερο κεφάλαιο παραθέτεται μια σύντομη ιστορική αναδρομή, παρουσιάζεται ... -
Ενέργειες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και αποτύπωση τους στους ετήσιους απολογισμούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-11)Η Εταιρική Κοινωνική Υπευθυνότητα έχει αρχίσει να αποτελεί σημαντικό θέμα για τις Ελληνικές εταιρίες. Οι εταιρικοί απολογισμοί αποτελούν το μέσο με το οποίο οι εταιρίες διαδίδουν τις δράσεις τους, όσον αφορά, την οικονομία, ... -
Εξαγωγικές προοπτικές & στρατηγικές του ελληνικού επίπλου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει, να προσδιορίσει και να αναλύσει, την εξαγωγική πορεία του κλάδου του επίπλου οικιακής χρήσης στην Ελλάδα καθώς και τα προβλήματα που δημιούργησε σε αυτόν η ... -
Επαναπροσδιορίζοντας τη διεθνοποίηση επιχειρήσεων ως υιοθέτηση καινοτομίας : μια εμπειρική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο τη μελέτη του ζητήματος της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων ως μια διαδικασία που χαρακτηρίζεται από καινοτομία και πρωτοπορία. Στο πρώτο μέρος της μελέτης αυτής λαμβάνουν χώρα η ... -
Επιτυχημένη διεθνοποίηση μιας μικρομεσαίας ελληνικής επιχείρησης και ο ρόλος της γλώσσας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της Διπλωματικής Εργασίας είναι η καταγραφή μιας επιτυχημένης διεθνοποίησης μιας Μικρομεσαίας επιχείρησης εστιάζοντας στην κουλτούρα και συγκεκριμένα στο γλωσσικό περιορισμό που μπορεί να υπάρχει στη διαδικασία ... -
Επωνυμία προορισμών και τουριστική ανάπτυξη. Η οπτική του μακρομάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση της επωνυμίας προορισμών στην τουριστική ανάπτυξη μέσα από την προοπτική του μακρομάρκετινγκ. Αρχικά, στην εργασία γίνεται αναφορά στην έννοια της επωνυμίας, στην αξία επωνυμίας, ... -
Ευέλικτες πωλήσεις (agile selling) στον χώρο των ασφαλίσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η έννοια της ευελιξίας (Agility) στον χώρο των πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων. Συγκεκριμένα, αποδελτιώνεται θεωρητικά η έννοια της ευελιξίας και με τη βοήθεια της μοναδικής ... -
Εφαρμοσμένο βιομηχανικό μάρκετιγνκ: το παράδειγμα του κλάδου της βιομηχανίας μεταποίησης χάρτου στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Η παρούσα μελέτη προσπάθησε να μελετήσει το βαθμό επιρροής των διαθέσιμων μέσων προώθησης τόσο στις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών των επιχειρήσεων του κλάδου της μεταποίησης χάρτου πολυτελείας, και των άμεσα ... -
Η αναβάθμιση του μίγματος marketing σε περιόδους κρίσης: η περίπτωση της Folli Follie
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-07-18) -
Η αποδοχή και η τάση για υιοθέτηση της ιδέας της ηλεκτροκίνησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-19) -
Η αποδοχή των γενόσημων φαρμάκων από τους ασθενείς στην Ελλάδα και οι πολιτικές συγκράτησης της φαρμακευτικής δαπάνης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Στην Ελλάδα, όπως και σε παγκόσμιο επίπεδο, η γήρανση του πληθυσμού σε συνδυασμό με την κατανάλωση νέων, ακριβότερων φαρμάκων οδηγούν σε αύξηση της φαρμακευτικής δαπάνης. Οι πολιτικές συγκράτησης του φαρμακευτικού κόστους ... -
Η αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής & mobile διαφήμισης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η έκρηξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια οδήγησε σε αλλαγές σε διάφορους τομείς και ιδιαίτερα σε αυτόν της διαφήμισης. Πλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσεγγίσουν τους πελάτες τους χρησιμοποιώντας πλειάδα εργαλείων ... -
Η διαχείριση των σχέσεων μεταξύ των τραπεζών και των πελατών σε περιόδους έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019)Η Διπλωματική εξετάζει τον τρόπο που επηρεάστηκαν και διαμορφώθηκαν οι σχέσεις των τραπεζών με τους πελάτες κατά τη διάρκεια της κρίσης καθώς και τον τρόπο που οι ελληνικές τράπεζες διαχειρίστηκαν την αλλαγή στις σχέσεις ... -
Η διεθνής ανταγωνιστικότητα σε γεωγραφικές περιοχές μιας χώρας : η περίπτωση της Κρήτης. Εφαρμογή του "Porter's Diamond"
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να ερευνήσει, να αναλύσει και να αναδείξει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της οικονομίας της Κρήτης με βάση τη θεωρία του Διαμαντιού του καθηγητή του Harvard, Michael E. Porter. Η διπλωματική ... -
Η διεθνοποίηση των επιχειρήσεων - υπηρεσιών ως μια καινοτομική απόφαση
(2015-03-18)Το αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας είναι η διερεύνηση και η ανάλυση της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων υπηρεσιών, σαν μια καινοτόμος απόφαση. Η ερευνητική μας βασίζεται λοιπόν τόσο στον έλεγχο της πιθανότητας ... -
Η διεθνοποίηση των οικογενειακών επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-22)Η εργασία έχει ως στόχο να ανιχνεύει τις μεθόδους διεθνοποίησης των οικογενειακών επιχειρήσεων. Αυτό το είδος επιχειρήσεων , χαρακτηρίζεται από ιδιαιτερότητες τόσο ως προς την οργάνωση της εγχώριας δραστηριότητας, όσο και ...