Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Τσόγκας, Μάρκος - Μάριος"
Αποτελέσματα 124-143 από 159
-
Στρατηγικές μάρκετινγκ για τη στόχευση αγορών : ανάπτυξη και έλεγχος ενός συστηματικού πλαισίου ταξινόμησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11)Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να συνεισφέρει στην βιβλιογραφία του στρατηγικού μάρκετινγκ, μέσω της διερεύνησης των αποφάσεων στόχευσης των επιχειρήσεων. Ειδικότερα, σκοπό της αποτελεί η δημιουργία μίας τυπολογίας στρατηγικών ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ ενός μικρού tour operator σε μια μεγάλη και ώριμη τουριστική αγορά
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Στην Ελλάδα οι περισσότεροι τουρίστες διακινούνται με τη βοήθεια των tour operators. O ανταγωνισμός στον τουριστικό κλάδο είναι πολύ έντονος, διότι υφίσταται ένας πολύ μεγάλος αριθμός μικρομεσαίων επιχειρήσεων που έχουν ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσης στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα την εποχή του Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Ο τουρισμός αποτελώντας έναν από τους βασικότερους πυλώνες της ελληνικής, αλλά και της παγκόσμιας οικονομίας, έχει κληθεί κατά καιρούς να αντιμετωπίσει περιπτώσεις κρίσεων, οι οποίες έχουν άμεσο αντίκτυπο και τον καθιστούν ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ στο εσωτερικό μάρκετινγκ : μια πρώτη διερεύνηση
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07-28)Με μια αναδρομή στο πρόσφατο παρελθόν διαπιστώθηκε πως η παγκόσμια οικονομική κρίση του 2007-2009 είχε σημαντική επίδραση σε όλους τους κλάδους της οικονομίας, όπως για παράδειγμα τον χρηματοπιστωτικό, τον ασφαλιστικό, τον ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ στον τραπεζικό κλάδο : η περίπτωση μιας πολυεθνικής τράπεζας στην Ελλάδα της κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Μετά την χρηματοπιστωτική απελευθέρωση, τις ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογίας στους τομείς της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, αλλά και τις επιδράσεις του παγκόσμιου πολιτικού/οικονομικού «περιβάλλοντος», οι τράπεζες ... -
Στρατηγικές μάρκετινγκ της συνδρομητικής πλατφόρμας «Netflix» και βαθμός επιτυχίας έναντι των παραδοσιακών και των νέων ανταγωνιστών τους
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-07)Η στρατηγική διοίκηση είναι ένα αναγκαίο και αναπόσπαστο κομμάτι με την ορθή και παράλληλα λειτουργική δομή ενός οργανισμού. Πιο συγκεκριμένα, σε ένα γενικότερο πλαίσιο το περιβάλλον όπου εντάσσεται η συνδρομητική ... -
Στρατηγικές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η δύναμη της πειθούς
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Στην παρούσα διπλωματική προσπαθούμε να ερευνήσουμε πως μπορούμε να πείσουμε άτομα μέσω των κοινωνικών δικτύων και να δούμε διάφορες στρατηγικές που συμβάλουν σε αυτό. Συγκεκριμένα στηριζόμενοι στην θεωρεία της πειθούς ... -
Στρατηγικές στόχευσης διεθνών αγορών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η παρούσα μελέτη εξετάζει την ύπαρξη των τεσσάρων στρατηγικών στόχευσης διεθνών αγορά ως διακριτές και αμοιβαίως αποκλειόμενες επιλογές από τις επιχειρήσεις, όπως αυτές εμφανίζονται στη βιβλιογραφία. Σε δεύτερο επίπεδο ... -
Στρατηγική βιομηχανικού μάρκετινγκ για βιώσιμη ανάπτυξη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11-15)Παρόλο που υπάρχει υψηλή σχέση ανάμεσα στην εταιρική κοινωνική ευθύνη, τη σημαντική έρευνα για τα αποτελέσματα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις καταναλωτικές αγορές και στην τρέχουσα επιχειρηματική πρακτική, οι έρευνες ... -
Στρατηγική εξαγωγών για ελληνικές ΜΜΕ (Μελέτη περίπτωσης arkhon Panel AE)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10) -
Στρατηγικό πλάνο μάρκετινγκ ονλάιν ταξιδιωτικών πρακτορείων (online travel agencies):μελέτη της επιχείρησης Altair ταξιδιωτικοί πράκτορες Α.Ε
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει φέρει μεγάλες αλλαγές σε διάφορους τομείς της καθημερινότητας. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ αποτελούν δύο τομείς, οι οποίοι διαφέρουν σημαντικά από την παραδοσιακή τους μορφή του ... -
Σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας στις φαρμακευτικές εταιρείες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11)Η παρούσα έρευνα διερευνά την υιοθέτηση και την αποτελεσματικότητα των σύγχρονων καναλιών επικοινωνίας στις φαρμακευτικές εταιρείες. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει φέρει επανάσταση σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου ... -
Σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες και καινοτόμα προϊόντα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-12-07)Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια της απόκτησης μεταπτυχιακού τίτλου του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης επιχειρήσεων του ... -
Σύνδεση έντυπης και τηλεοπτικής διαφήμισης διερευνώντας τη σχέση χρωμάτων και ήχων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας ήταν μέσα από την βιβλιογραφία αλλά και από δημοσιευμένες έρευνες να διερευνηθεί η επίδραση του χρώματος και τη μουσικής στο μάρκετινγκ. Η βιβλιογραφική αυτή έρευνα οδηγήθηκε στο ... -
Συμπεριφορική ανάλυση Ασιατών τουριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-25) -
Συναισθηματικά κριτήρα αξιολόγησης της Ελλάδος αναφορικά με επιχειρηματικές δραστηριότητες
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-10)Στη διπλωματική αυτή εργασία αναπτύσσεται και εφαρμόζεται ένα μεθοδολογικό πλαίσιο αποτύπωσης και ανάλυσης των συναισθημάτων ανώτατων στελεχών του εξωτερικού στη λήψη μιας απόφασης για επένδυση ή εξαγωγική δραστηριότητα ... -
Συνδέοντας αγοραστική συμπεριφορά και ψυχομετρικά στοιχεία ερωτηματολογίων: η περίπτωση μιας εταιρείας άμεσου μάρκετινγκ στην Ελλάδα
(2012-09-24)Το Άμεσο Μάρκετινγκ αποτελεί ένα ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο σε Ελλάδα και εξωτερικό, ενισχυόμενο από την ανοδική πορεία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία επιτρέπουν την άμεση επικοινωνία του καταναλωτικού κοινού με ... -
Σχέσεις εμπιστοσύνης στην εποχή του GDPR: απόψεις και πρακτική στον ελλαδικό χώρο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06)Τα προσωπικά δεδομένα απαντώνται σε κάθε πτυχή της ανθρώπινης ζωής. Ο σύγχρονος άνθρωπος «βάλλεται» από μία νέα τάξη πραγμάτων, η οποία προχωρά με ταχύτατους ρυθμούς. Ο πολίτης της Ε.Ε., και κατ’ επέκτασιν ο Έλληνας πολίτης ... -
Τα συστήματα ποιότητας στη ναυτιλία ως παράγοντας διαφοροποίησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013-11) -
Τακτικές μάρκετινγκ του ελληνικού τραπεζικού κλάδου πιστωτικών καρτών εν μέσω οικονομικής κρίσης: Συγκριτική μελέτη περίπτωσης ελληνικών τραπεζών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-12-01)Η χρηματοοικονομική κρίση των τελευταίων ετών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια της παγκόσμιας οικονομικής ιστορίας. Τεράστιες είναι οι διαστάσεις που έχει λάβει κρίση ειδικότερα στην χώρα μας με ιδιαίτερα οδυνηρές ...