Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα "Τσόγκας, Μάρκος - Μάριος"
Αποτελέσματα 104-123 από 158
-
Ολιστική προσέγγιση των social media από την οπτική του μάρκετινγκ
(2013-12-23)Τα κοινωνικά μέσα αποτελούν τα νέα εργαλεία μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Τα κοινωνικά μέσα είναι ο χώρος όπου οι καταναλωτές συγκεντρώνονται και οι επιχειρήσεις θέλουν να είναι παρών έτσι ώστε να αλληλεπιδράσουν μαζί τους. ... -
Ορισμός του προορισμού στην κρουαζιέρα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-11-29)Η παρούσα διπλωματική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την επισκόπηση της σύγχρονης κρουαζιέρας σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο, καθώς και την ανάδειξη όλων εκείνων των στοιχείων που συνθέτουν το προφίλ του σύγχρονου ... -
Παράγοντες πιστότητας πελατών και μεριδίου πορτοφολιού στην λιανική τραπεζική
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-04)Ο βασικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνηθούν οι παράγοντες πελατειακής πιστότητας αλλά και οι παράγοντες που επηρεάζουν το μερίδιο του πορτοφολιού των πελατών στον κλάδο της λιανικής τραπεζικής, ... -
Πλάνο μάρκετινγκ καινοτόμου προϊόντος / υπηρεσίας : παραγωγή νέων εξατομικευμένων προϊόντων επιχείρησης στον κλάδο των υφασμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-30)Ο κλάδος της ένδυσης έχει προσελκύσει το ερευνητικό ενδιαφέρον, ιδιαίτερα μετά την εκδήλωση της πανδημίας, καθώς επηρεάστηκαν σημαντικά οι προτιμήσεις των καταναλωτών κι οι στρατηγικές των επιχειρήσεων. Πλέον, οι σύγχρονες ... -
Πληροφοριακά συστήματα, συστήματα Social CRM, η σχέση τους με το marketing και η χρήση τους στα ξενοδοχεία της Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Στην παρούσα έρευνα επιχειρείται η μελέτη του βαθμού εξοικείωσης των υπαλλήλων που υπηρετούν σε ξενοδοχεία των Αθηνών με τον όρο και τα συστήματα CRM και παράλληλα διερευνάται η πολιτική που υιοθετούν οι ξενοδοχειακές ... -
Ποιοτική αξιολόγηση κινητών φορητών υπηρεσιών η περίπτωση της Ελλάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-12)Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η μέτρηση της ποιότητας των φορητών κινητών υπηρεσιών για την περίπτωση της Ελλάδας που προσφέρει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Διοίκηση Επιχειρήσεων - Ολική Ποιότητα με ... -
Πολιτικές τιμολόγησης & μάρκετινγκ - Η περίπτωση του τουρισμού
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η τιμή είναι η μόνη παράμετρος του μείγματος μάρκετινγκ που προσφέρει έσοδα στην επιχείρηση, όλες οι υπόλοιπες συνεπάγονται κόστος, γι΄αυτό παίζει κύριο ρόλο στην επιβίωση, στην εδραίωση και την κυριαρχία της επιχείρησης ... -
Πράσινα - οικολογικά κτίρια (green buildings) στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-06)Κίνητρο της παρούσας εργασίας ήταν η ελλειπής γνώση και ανάπτυξη των πράσινων κτιρίων στην Ελλάδα. Καθώς η χώρα μας διανύει μία μεγάλη περίοδο οικονομικής ύφεσης και η οικονομία παράλληλα με την προστασία του περιβάλλοντος ... -
Πρακτικές και στρατηγικές πολυκαναλικής παρουσίας στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-03-07)Το ψηφιακό επιχειρείν στην σημερινή εποχή αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τις επιχειρήσεις. Νέα εργαλεία εντάσσονται στην καθημερινότητα των εταιριών και εξελίσσουν τον τρόπο που δραστηριοποιούνται εμπορικά. Στην φαρμακοβιομηχανία ... -
Προγράμματα πιστότητας : περιεχόμενο και αποτελεσματικότητα σε ελληνική εταιρία αερομεταφορών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Ο βασικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνηθούν τα προγράμματα πιστότητας στον κλάδο των αερομεταφορών και ειδικότερα οι παράγοντες αποτελεσματικότητας του προγράμματος πιστότητας (loyalty program) ... -
Προορισμός Λευκάδα: μελέτη περίπτωσης τουριστικής προσφοράς και ζήτησης της νήσου Λευκάδας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάπτυξη ενός μεθοδολογικού τρόπου σκέψης που θα βοηθήσει στην διαμόρφωση μιας στρατηγικής, που θα οδηγεί τον προορισμό μελέτης σε μελλοντική τουριστική ανάπτυξη. Μέσω της αποτύπωσης, ... -
Πώς επηρεάζει το design την συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Μια από τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στον τρόπο σκέψης των επιχειρήσεων ήταν η αποδοχή ότι οι καταναλωτές όταν λαμβάνουν μια αγοραστική απόφαση πρέπει να ανταποκριθούν σε περισσότερα πράγματα από ότι ένα χειροπιαστό προϊόν ... -
Πως η εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα ευνοεί την ένταξη σε μια νέα αγορά για ένα προϊόν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Σημαντικός κλάδος της γεωργίας είναι εκείνος ο οποίος ασχολείται με την αντιμετώπιση προβλημάτων εντόμων, τρωκτικών και λοιπών παρασίτων υγειονομικής σημασίας. Αρκετά από αυτά είναι υπαίτια ασθενειών μέχρι και θανάτων, ... -
Σαλπάροντας στα χνάρια του Οδυσσέα: ένα νέο θαλάσσιο, πολιτιστικό, τουριστικό προϊόν
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει δύο σκοπούς. Ο πρώτος είναι να μας εντάξει ως αναγνώστες στα ιδιαίτερα γνωρίσματα του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε να αντιληφθούμε τη σημασία του ... -
Στάσεις, αντιλήψεις και συμπεριφορά των τουριστών στο νησί της Μυκόνου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05-10) -
Στερεοτυπικά στοιχεία βάσει φύλου στη συσκευασία προϊόντος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-09-07)Ο βασικός σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν να διερευνηθεί το κατά πόσο υπάρχουν στερεοτυπικά στοιχεία βάση φύλου στη συσκευασία προϊόντος και σε τι βαθμό επηρεάζουν τον καταναλωτή στην πρόθεση αγοράς, με ... -
Στοχεύοντας σε φωλαιακές αγορές: η μελέτη περίπτωσης του Ν. Αρκαδίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014-09-30)Ο τουρισμός, είναι ένας κλάδος που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι για την ανάπτυξη της Ελλάδας και στον οποίο δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα κάθε χρόνο για την βελτίωση του και την ανάπτυξη του ώστε να αποτελεί βασικό σημείο ... -
Στρατηγικές marketing χονδρεμπορίου στην ελληνική αγορά Profil αλουμινίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014)Ο κλάδος της οικοδομής αποτελεί έναν από τους πυλώνες της ελληνικής οικονομίας. Η αγορά του αλουμίνιου καταλαμβάνει μια σημαντική θέση σε αυτό τον κλάδο και οι δυνατότητες της μπορούν να αποτελέσουν πλεονέκτημα στη σημερινή ... -
Στρατηγικές διαφήμισης και αποτελεσματικότητα τους στον φαρμακευτικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η διαφήμιση αποτελεί μέρος του μίγματος μάρκετινγκ και είναι μια από τις κυριότερες προωθητικές ενέργειες των εταιρειών, η οποία καθιστά γνωστά τα προϊόντα στους δυνητικούς αγοραστές τους. Για να σχεδιαστεί σωστά η διαφήμιση ... -
Στρατηγικές και πρακτικές στόχευσης (targeting) των ελληνικών επιχειρήσεων
(2014-01-28)Στην παρούσα διπλωματική εργασία, εξετάζονται οι στρατηγικές και πρακτικές στόχευσης των ελληνικών επιχειρήσεων. Με άλλα λόγια, εξετάζεται, με ποιον τρόπο, δηλαδή, οι ελληνικές επιχειρήσεις δημιουργούν και στοχεύουν τμήματα ...