Πλοήγηση ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Ιατρική περίθαλψη -- Ελλάδα -- Ποιοτικός έλεγχος"
Αποτελέσματα 2-10 από 10
-
Η ικανοποίηση των εξωτερικών ασθενών του τμήματος του αξονικού, μαγνητικού τομογράφου και οστεοπόρωσης (ΤΑΜΟ) του Δ.Θ.Κ.Α. Υ ΓΕΙΑ Α.Ε πριν και μετά την πιστοποίηση ISO 9001:2000
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Στην σύγχρονη εποχή με την εισαγωγή της τεχνολογίας στην νοσοκομειακή και εξωνοσοκομειακή περίθαλψη καθίσταται όλο και περισσότερο εμφανής η ανάγκη για ποιοτικό έλεγχο στην παρεχόμενη φροντίδα, το κόστος της καθώς και την ... -
Ικανοποίηση επισκεπτών των εξωτερικών ιατρείων της Α΄ Μαιευτικής Γυναικολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Αλεξάνδρα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Η μελέτη αποσκοπεί στην δημιουργία ενός αξιόπιστου και έγκυρου εργαλείου μέτρησης της ικανοποίησης επισκεπτών σε εξωτερικά ιατρεία του νοσοκομείου μας και τη χρησιμοποίηση αυτού για την αποτύπωση της γνώμης των χρηστών των ... -
Μέτρηση ικανοποίησης εσωτερικού πελάτη τοπικής μονάδας υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Οι παράγοντες, οι οποίοι συναινούν στην επιτυχία και την αποτελεσματικότητα ενός οργανισμού, αποτελούν πάντοτε μια ουσιαστική πτυχή για τη δομή, την εύρωστη λειτουργία και την ανοδική πορεία των παραγόμενων υπηρεσιών του ... -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας
(2007-02-07)Στην παρούσα εργασία γίνεται αρχικά μια προσπάθεια να δοθεί μια ερμηνεία στην έννοια της ποιότητας ειδικά στον χώρο της Υγείας. Μετά την λεπτομερή ανάλυση της έννοιας της ποιότητας που πραγματοποιείται στο κεφάλαιο 1 σκόπιμο ... -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας : μελέτη ικανοποίησης ασθενών δημόσιου νοσοκομείου
(2010-04-26)Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό σκοπό να περιγράψει τη σχέση της ποιότητας με τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Αρχικά, παρουσιάζεται η έννοια της ποιότητας στις υπηρεσίες και στον κλάδο της υγείας. Γίνεται μια σύντομη ... -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας: μέτρηση ικανοποίησης ασθενών από Δημόσιο Κέντρο Υγείας και αναδιοργάνωση του Κέντρου Υγείας βάσει των αποτελεσμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-06)Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Μεταπτυχιακού Προγράμματος στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας του Πανεπιστημίου Πειραιά. Σκοπός της είναι η έρευνα ικανοποίησης των ασθενών από τις Υπηρεσίες Υγείας ... -
Στρατηγική & ποιότητα μονάδων & υπηρεσιών υγείας
(2008-03-17)Πρωταρχικός σκοπός της εργασίας είναι να γίνει αντιληπτός ο καθοριστικός ρόλος της ποιότητας στις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας για κάθε άνθρωπο, κυρίως όμως για τους ασθενείς, για τους χρήστες – καταναλωτές των υπηρεσιών ... -
Συγκριτική αξιολόγηση της ικανοποίησης ασθενών δύο δημόσιων νοσοκομείων της Αθήνας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)Η παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε λαμβάνοντας υπόψη ότι η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας και η ικανοποίηση ασθενών περιέχουν υποκειμενικά στοιχεία δεδομένου ότι οι χρήστες επιβεβαιώνουν ή αρνούνται ότι το είδος των παρεχόμενων ... -
Σχέσεις στρατηγικής και διοίκησης αλλαγών στο χώρο της υγείας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)Η ιστορία της βελτίωσης της ποιότητας της υγειονομικής περίθαλψης είναι γεμάτη με παραδείγματα έργων ομάδων που στοχεύουν στη βελτίωση και στην επίτευξη βελτιώσεων σε μία ή περισσότερες διαστάσεις της ποιότητας, σε μια ...