• Στρατηγική & ποιότητα μονάδων & υπηρεσιών υγείας 

      Φαρατζιάν, Αλίς Μ. (2008-03-17)
      Πρωταρχικός σκοπός της εργασίας είναι να γίνει αντιληπτός ο καθοριστικός ρόλος της ποιότητας στις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας για κάθε άνθρωπο, κυρίως όμως για τους ασθενείς, για τους χρήστες – καταναλωτές των υπηρεσιών ...
    • Συγκριτική αξιολόγηση της ικανοποίησης ασθενών δύο δημόσιων νοσοκομείων της Αθήνας 

      Πανογεώργου, Θεοδώρα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2009)
      Η παρούσα μελέτη πραγματοποιήθηκε λαμβάνοντας υπόψη ότι η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας και η ικανοποίηση ασθενών περιέχουν υποκειμενικά στοιχεία δεδομένου ότι οι χρήστες επιβεβαιώνουν ή αρνούνται ότι το είδος των παρεχόμενων ...
    • Σχέσεις στρατηγικής και διοίκησης αλλαγών στο χώρο της υγείας 

      Παναγιωτοπούλου, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010)
      Η ιστορία της βελτίωσης της ποιότητας της υγειονομικής περίθαλψης είναι γεμάτη με παραδείγματα έργων ομάδων που στοχεύουν στη βελτίωση και στην επίτευξη βελτιώσεων σε μία ή περισσότερες διαστάσεις της ποιότητας, σε μια ...

      Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
      Επικοινωνήστε μαζί μας
      Στείλτε μας τα σχόλιά σας
      Created by ELiDOC
      Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»