Αποτίμηση της εταιρείας "Jumbo ΑΕΕ"

View/ Open
Keywords
Μέθοδοι αποτίμησης ; Στρατηγικός σχεδιασμός ; Στρατηγική ανάλυση ; Αξία εταιρίας ; Αξία μετοχής ; DCF ; DDM ; MultiplesAbstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη και ανάλυση της έννοιας και διαδικασίας της αποτίμησης εταιριών μέσα από τις πιο σύγχρονες και κύριες μεθόδους ανάλυσης και αποτίμησης. Οι μέθοδοι αυτοί εφαρμόζονται στην εισηγμένη εταιρεία «JUMBO AEE», με σκοπό τον προσδιορισμό της δίκαιης αξίας της επιχείρησης.
Η εργασία θέτει το ερώτημα σχετικά με την εύλογη αξία της εταιρείας Jumbo και εξετάζει κατά πόσο είναι υποτιμημένη ή υπερεκτιμημένη η αξία της μετοχής της από την αγορά. Στα πρώτα κεφάλαια της εργασίας , παρουσιάζεται η «JUMBO AEE», και αναλύεται η στρατηγική της εταιρίας με διάφορες τεχνικές και εργαλεία όπως PEST, PORTER’S και SWOT. Στη συνέχεια γίνεται αποτίμηση της «JUMBO AEE», μέσω των τριών μεθόδων DCF, DDM, Multiples και στο τέλος η παρουσίαση των αποτελεσμάτων τους , που θα προσδιορίσουν τη –θεωρητικά- σωστή αξία της εταιρείας. Βάσει ευρημάτων διαπιστώνεται ότι η μετοχή της εταιρείας είναι κατά 1,43% υπερεκτιμημένη από την αγορά.