dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Κομνηνού, Ιωάννα | |
dc.date.accessioned | 2017-06-06T11:19:53Z | |
dc.date.available | 2017-06-06T11:19:53Z | |
dc.date.issued | 2016-02 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9632 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη είχε ως στόχο τη διερεύνηση της δυνατότητας ανάπτυξης ενός οργανισμού μέσω του εικονικού περιβάλλοντος μάθησης και εργασίας που προσφέρει η πλατφόρμα Microsoft Office 365. Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στο περιβάλλον του Office 365 για την ανάπτυξη μιας σχολικής μονάδας δεν υπάρχει μια εμπεριστατωμένη έρευνα - μελέτη περίπτωσης, που να ξεκινά από τη μελέτη αναγκών, να συνεχίζει στον σχεδιασμό, στη συνέχεια στην εφαρμογή και, τέλος, στην αξιολόγηση. Για τον σχεδιασμό της ανάπτυξης του περιβάλλοντος χρησιμοποιήσαμε το Μη γραμμικό μοντέλο ανάπτυξης διδακτικού συστήματος και τη Μεθοδολογία Μαλακών Συστημάτων. Η αξιολόγηση βασίστηκε στην τριγωνοποίηση των δεδομένων, περιλαμβάνοντας ένα ερωτηματολόγιο τελικής αξιολόγησης, ημιδομημένες συνεντεύξεις και παρατήρηση. Το αποτέλεσμα της έρευνάς μας ήταν ότι η εφαρμογή πέτυχε στα βασικά της σημεία, επιτυγχάνοντας σταδιακές αλλαγές στην κουλτούρα του σχολείου. | el |
dc.format.extent | 181 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Εικονικό περιβάλλον μάθησης και εργασίας με την πλατφόρμα Microsoft Office 365 | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | The aim of this study is the cross-examination of the developmental growth of an educational organization via the Virtual Learning Environment offered by Microsoft Office platform 365. Regarding that there are no comprehensive research studies on the field of the VL Office 365 environment investigating the educational and evaluation needs of an educational institution so as to design and implementation successfully, on this study, we introduced Non-linear teaching system development model and Soft Systems Methodology so as to design the developmental perspectives of the VLE taking into consideration school's educational and evaluation needs. Final evaluation was based on data triangulation including a final evaluation questionnaire, semi-structured interviews and observation procedures. The study results indicated that implementation of VL Office 365 environment achieved the key points through gradual changes in school's culture. | el |
dc.contributor.master | Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Microsoft Office | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικά σενάρια | el |