dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Τσέτσος, Λάμπρος Κ. | |
dc.date.accessioned | 2017-05-23T08:01:16Z | |
dc.date.available | 2017-05-23T08:01:16Z | |
dc.date.issued | 2016-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9598 | |
dc.description.abstract | Η μεταπτυχιακή διατριβή περιγράφει μια διαδικτυακή εφαρμογή εκμάθησης Αγγλικών (και συγκεκριμένα των χρόνων(tenses) και των ανώμαλων ρημάτων(irregular verbs) το οποίο σκοπεύει στην συμβουλευτική διδασκαλία του.
Η εφαρμογή είναι σχεδιασμένη ως συμπλήρωμα για μαθητές κυρίως παιδικής και εφηβικής ηλικίας και για καθηγητές αγγλικών, με τρόπο ο οποίος επιτρέπει την ευκολότερη εκμάθηση μέσω του “gamification”, δηλαδή, τον δανεισμό στοιχείων παιχνιδιού με στόχο την μεγαλύτερη ενασχόληση και επομένως την καλύτερη εμπέδωση της ύλης από τους μαθητές καθώς και την αυτοματοποιημένη και εξατομικευμένη παροχή συμβουλών προς τους μαθητές. Επίσης, παρέχει σε καθηγητές της δυνατότητα παρακολούθησης με στατιστικά της προόδου των μαθητών και την διαμόρφωση του περιεχομένου της εφαρμογής. | el |
dc.format.extent | 53 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | RPG - educational software : διαδικτυακή εφαρμογή εκμάθησης Αγγλικών με δυνατότητα παροχής συμβουλών στους μαθητές | el |
dc.title.alternative | RPG - educational software : a web application for teaching English with the capability of advice provision to students | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This post-graduate dissertation describes a web application for the teaching of the English language to children and more specifically the tenses and the irregular verbs and focuses on the advisory tutelage.
The application is mainly designed as a utility tool for students of pre-teen to teen age groups and for English language teachers through gamification, the borrowing of game elements with the scope of students spending more time “playing” and thus learning as well as the unique and automatized counseling towards them. It also provides teachers with a tool of monitoring and reviewing each student’s progress while also authoring the content. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |
dc.subject.keyword | Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | el |
dc.subject.keyword | Εκμάθηση αγγλικής γλώσσας | el |
dc.subject.keyword | Educational games | el |
dc.subject.keyword | HTML | el |
dc.subject.keyword | PHP | el |
dc.subject.keyword | Javascript | el |
dc.subject.keyword | MySQL (Electronic resource) | el |
dc.subject.keyword | English language teaching | el |