dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Γαλάνης, Χρήστος | |
dc.date.accessioned | 2017-02-06T11:12:12Z | |
dc.date.available | 2017-02-06T11:12:12Z | |
dc.date.issued | 2016-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9404 | |
dc.description.abstract | Η Εφαρμογή η οποία πραγματοποιήθηκε χρειάστηκε αρκετό χρόνο και κόπο μιας
και το εγχείρημα της σχεδίασης και της εφαρμογής αρκετές φορές
επανασχεδιάστηκε και ξαναδημιουργήθηκε με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να
πραγματοποιήσει και να ικανοποιήσει τους αντικειμενικούς της σκοπούς και
στόχους. Αρχικά έπρεπε να επιλεχθεί η κατάλληλη γλώσσα προγραμματισμού
(script) η οποία θα μας έδινε τις περισσότερες δυνατότητες, καταλήξαμε λοιπόν
στην χρησιμοποίηση της πασίγνωστης PHP που τις περισσότερες πλέον φορές
συναντάμε στα περισσότερα sites. Δεν χρειάζεται να πούμε ότι η ίδια η PHP είναι
συνδεδεμένη με την MySQL ως σύστημα διαχείρισης σχεσιακών βάσεων
δεδομένων. Δεν θα μπορούσαμε λοιπόν να μην χρησιμοποιούσαμε και τις γνωστές
μας HTML και CSS για την μορφοποίηση των σελίδων. Επιπλέον χρησιμοποιήσαμε
την Javascript και το Bootstrapt. H δημιουργία της εφαρμογής έγινε με βάση την
εφαρμογή του studentweb του τμήματος πληροφορικής του πανεπιστημίου και
όλες οι λειτουργίες βασίζονται περίπου με γνώμονα αυτήν την εφαρμογή σε καμία
περίπτωση δεν φτάνει στο εύρος αυτής αλλά προσεγγίζει σε κάποιον βαθμό.
Οι Λειτουργίες της είναι συγκεκριμένες και απλές χωρίς να απαιτούν
συγκεκριμένη εξοικείωση με αντίστοιχες εφαρμογές. Ο εκάστοτε χρήστης κάνει
εγγραφή και μετά είναι σε θέση βάσει του προγράμματος εξεταστικής που έχει
δημιουργηθεί από τον διαχειριστή να επιλέξει το Μάθημα στο οποίο επιθυμεί ο ίδιος
να πάρει μέρος και την αίθουσα. Το μεγαλύτερο μερίδιο διαχείρισης βρίσκεται στον
admin (administrator) ο οποίος είναι αυτός που φροντίζει για την διαμόρφωση του
προγράμματος εξεταστικής ώστε να κατευθύνει τον χρήστη στην σωστή επιλογή
μαθημάτων και αιθουσών. Οι δυνατότητες επιλογής είναι δύο επιτηρητές ανά
αίθουσα και κάθε μάθημα καταλαμβάνει έως τρείς αίθουσες ή περισσότερες αν
θέλει ο διαχειριστής.
Είναι αυτονόητο ότι ο διαχειριστής έχει τον πλήρη έλεγχο της επεξεργασίας και
διαγραφής μαθημάτων, επιβλεπόντων και αιθουσών. Στην συνέχεια ο κάθε
χρήστης- επιβλέποντας αφού κάνει εγγραφή επιλέγει όπως είπαμε και παραπάνω
το μάθημα και την αίθουσα. | el |
dc.format.extent | 84 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Ιστοσελίδα διαχείρισης προγράμματος επιτήρησης εξεταστικής | el |
dc.title.alternative | Website administrating schedual supervising examinations | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The application which was produced required time and effort as the plan
had to be redesigned and redeveloped several times to meet its goals
and objectives. First of all the correct script had to be identified that
would offer us the greatest potential and we decided on the widely
known PHP which is commonly used by the majority of sites. It goes
without saying that PHP is linked to Mysql as a system for handling
relational database management. In addition, we made use of the wellknown
HTML and CSS for the formation of the pages and we used
Javascript and Bootstrapt. The creation of the application was based on
the studentweb application of the computer studies department of the
university and all operations are roughly based on the rules of this
application. Although, it does not offer the same range as the original
application, it comes close.
The application is simple and specific and does not require the user to be
familiar with other similar applications. The user registers and then,
based on the examination schedule that has been created, he is in a
position to choose the examination that he wishes to sit and the room.
The largest part of the management process is in the admin
(administrator) who is responsible for producing the examination
schedule in order to guide the student to choose the correct subject and
room. The choices are two supervisors per room and each exam takes
place in up to three rooms or more if the operator requires.
Obviously, the manager has full control of the exams which are added
and deleted and the supervision and the rooms. As a result, each user is
supervised because he has registered and chooses the subject and room. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Ιστοσελίδες (Web sites) | el |
dc.subject.keyword | HTML (Document markup language) | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el |