Δημιουργία διαδραστικής ψηφιακής εφαρμογής με τη Microsoft Kinect κάμερα
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ηλεκτρονική μάθηση ; Motion activitiesΛέξεις κλειδιά
Cookie Land εφαρμογή ; Αφήγηση ; Αφηγηματικές εφαρμογές ; Διαδραστική αφήγηση ; Διαδραστικά εκπαιδευτικά βιβλία ; Εκπαίδευση ; Παιδικά βιβλία ; Microsoft Kinect κάμερα ; Αισθητήρας κίνησης ; Κιναισθητικές δραστηριότητες ; Προσαρμοστικότητα ; Εξατομίκευση ; Cookie Land application ; MM Publications ; Storytelling ; Storytelling applications ; Interactive storytelling ; Interactive educational books ; Education ; Kids' books ; Motion sensor ; Customization ; PersonalizationΠερίληψη
Η αφήγηση μέσα από νουβέλες και διηγήματα αποτελούσε, ίσως ανέκαθεν, τον καλύτερο τρόπο έκφρασης, επικοινωνίας και μάθησης στις ευαίσθητες ηλικίες των πρώτων τάξεων του Σχολείου, παγκοσμίως. Καθώς οι τεχνολογικές εξελίξεις φέρνουν στο προσκήνιο όλο και πιο ενδιαφέρουσες τεχνολογίες με τρομερές δυνατότητες και λειτουργίες, τα καθιερωμένα συμβατικά μοντέλα μάθησης θα έπρεπε να πασχίζουν να συμβαδίσουν με την εποχή και να επιχειρούν να εκσυγχρονιστούν εντάσσοντας καινοτόμες ιδέες στη μαθησιακή διαδικασία. Η συγκεκριμένη διπλωματική αφορά μια πρόταση στην προσπάθεια παρακίνησης και εμπλοκής των παιδιών στη μαθησιακή διαδικασία μέσα από παιγνιώδεις διαδραστικές εκπαιδευτικές εφαρμογές με κιναισθητικές δραστηριότητες. Μια τέτοια εφαρμογή βασισμένη στο αγγλικό ψηφιοποιημένο παιδικό βιβλίο “Cookie Land” των Εκδόσεων MM, σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε με τη χρήση της Microsoft Kinect κάμερας και παρουσιάζεται στο παρόν έγγραφο. Η προσαρμοστικότητα πάνω στις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή, η διαλειτουργικότητα του συστήματος με συμβατούς υπολογιστές καθώς και συσκευές αφής αλλά και οι κιναισθητικές δραστηριότητες με την MS Kinect κάμερα είναι κάποια από τα βασικά χαρακτηριστικά που κάνουν αυτό το λογισμικό να ξεχωρίζει, και να επιδιώκει να αποτελέσει μια εναλλακτική επιλογή στη συμβολή στην ανάπτυξη και βελτίωση βασικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων των παιδιών με διασκεδαστικό τρόπο.