dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Σιαμέτη, Φωτεινή | |
dc.date.accessioned | 2016-11-02T15:22:45Z | |
dc.date.available | 2016-11-02T15:22:45Z | |
dc.date.issued | 2015-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/9155 | |
dc.description.abstract | Η αφήγηση μέσα από νουβέλες και διηγήματα αποτελούσε, ίσως ανέκαθεν, τον καλύτερο τρόπο έκφρασης, επικοινωνίας και μάθησης στις ευαίσθητες ηλικίες των πρώτων τάξεων του Σχολείου, παγκοσμίως. Καθώς οι τεχνολογικές εξελίξεις φέρνουν στο προσκήνιο όλο και πιο ενδιαφέρουσες τεχνολογίες με τρομερές δυνατότητες και λειτουργίες, τα καθιερωμένα συμβατικά μοντέλα μάθησης θα έπρεπε να πασχίζουν να συμβαδίσουν με την εποχή και να επιχειρούν να εκσυγχρονιστούν εντάσσοντας καινοτόμες ιδέες στη μαθησιακή διαδικασία. Η συγκεκριμένη διπλωματική αφορά μια πρόταση στην προσπάθεια παρακίνησης και εμπλοκής των παιδιών στη μαθησιακή διαδικασία μέσα από παιγνιώδεις διαδραστικές εκπαιδευτικές εφαρμογές με κιναισθητικές δραστηριότητες. Μια τέτοια εφαρμογή βασισμένη στο αγγλικό ψηφιοποιημένο παιδικό βιβλίο “Cookie Land” των Εκδόσεων MM, σχεδιάστηκε, υλοποιήθηκε με τη χρήση της Microsoft Kinect κάμερας και παρουσιάζεται στο παρόν έγγραφο. Η προσαρμοστικότητα πάνω στις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή, η διαλειτουργικότητα του συστήματος με συμβατούς υπολογιστές καθώς και συσκευές αφής αλλά και οι κιναισθητικές δραστηριότητες με την MS Kinect κάμερα είναι κάποια από τα βασικά χαρακτηριστικά που κάνουν αυτό το λογισμικό να ξεχωρίζει, και να επιδιώκει να αποτελέσει μια εναλλακτική επιλογή στη συμβολή στην ανάπτυξη και βελτίωση βασικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων των παιδιών με διασκεδαστικό τρόπο. | el |
dc.format.extent | 172 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject | Motion activities | el |
dc.title | Δημιουργία διαδραστικής ψηφιακής εφαρμογής με τη Microsoft Kinect κάμερα | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | Storytelling through novels and short stories was, probably always, the best way of expression, communication and learning at the sensitive age of first grade of school, worldwide. As technological developments bring to the fore more and more interesting technologies with tremendous features and functions, the established conventional learning models should be struggling to keep up with them and strive to modernize integrating innovative ideas in the learning process. The current thesis is a proposal to motivate and engage children to participate in the learning process through playful interactive educational applications with kinesthetic activities. Such an application based on the English digitized children's book "Cookie Land" of MM Publications, designed and developed using the Microsoft Kinect camera is presented in this thesis. The customization on the needs of the student, the interoperability of the application with computers and touch devices, and also the kinesthetic activities with MS Kinect camera are some of the key features that make this software stand out and seek to provide an alternative to contribute to the development and improvement of basic skills and capacities of children in a fun way. | el |
dc.contributor.master | Ψηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίες | el |
dc.subject.keyword | Cookie Land εφαρμογή | el |
dc.subject.keyword | Αφήγηση | el |
dc.subject.keyword | Αφηγηματικές εφαρμογές | el |
dc.subject.keyword | Διαδραστική αφήγηση | el |
dc.subject.keyword | Διαδραστικά εκπαιδευτικά βιβλία | el |
dc.subject.keyword | Εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Παιδικά βιβλία | el |
dc.subject.keyword | Microsoft Kinect κάμερα | el |
dc.subject.keyword | Αισθητήρας κίνησης | el |
dc.subject.keyword | Κιναισθητικές δραστηριότητες | el |
dc.subject.keyword | Προσαρμοστικότητα | el |
dc.subject.keyword | Εξατομίκευση | el |
dc.subject.keyword | Cookie Land application | el |
dc.subject.keyword | MM Publications | el |
dc.subject.keyword | Storytelling | el |
dc.subject.keyword | Storytelling applications | el |
dc.subject.keyword | Interactive storytelling | el |
dc.subject.keyword | Interactive educational books | el |
dc.subject.keyword | Education | el |
dc.subject.keyword | Kids' books | el |
dc.subject.keyword | Motion sensor | el |
dc.subject.keyword | Customization | el |
dc.subject.keyword | Personalization | el |