dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Μπενετάτου, Περσεφόνη | |
dc.date.accessioned | 2016-07-22T09:21:01Z | |
dc.date.available | 2016-07-22T09:21:01Z | |
dc.date.issued | 2015-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8995 | |
dc.description.abstract | Στις μέρες μας, υπάρχει ανάγκη ενίσχυσης της γνώσης και ανάπτυξης της προσωπικότητας με συνεχής μάθηση. Αρκετά εμπόδια όμως, όπως η γεωγραφική θέση, η εργασία και άλλες καταστάσεις, δεν επιτρέπουν σε μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού να συμμετάσχει σε αυτή την εξέλιξη. Η ηλεκτρονική μάθηση, προσπαθεί να εξαλείψει αυτά τα εμπόδια και να προσφέρει γνώση σε όποιον την επιζητά.
Στόχος, λοιπόν, της παρούσας εργασίας είναι η ανάλυση, η σχεδίαση και η ανάπτυξη μιας διαδικτυακής εφαρμογής εκμάθησης HTML και CSS σε εξατομικευμένο ρυθμό για τον χρήστη, και με στοιχεία παιχνιδοποίησης. Η εφαρμογή, προσπαθεί να καλύψει τις ανάγκες των σημερινών ανθρώπων, προσφέροντας εκπαίδευση στον τομέα του προγραμματισμού, ο οποίος αποδεδειγμένα ενισχύει τη γνώση και τις δεξιότητες του ανθρώπου. | el |
dc.format.extent | 85 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject | Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση | el |
dc.subject | HTML (Document markup language) | el |
dc.title | Διαδικτυακή εφαρμογή εκμάθησης HTML & CSS | el |
dc.title.alternative | Web application of learning HTML & CSS | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | Nowadays, there is a need to strengthen knowledge and develop personality through continuous learning. Several obstacles, however, such as geographical location, work and other conditions, do not allow a large proportion of the population to participate in this development. E-learning, is trying to eliminate these obstacles and provide knowledge to those who seek it.
The aim, therefore, of this study is to analyze, design and develop a web application of self-paced training of HTML and CSS, with gamification elements. The application tries to meet the needs of modern people, offering education in the field of programming, which is proven that can enhance the knowledge and skills of man. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Διαδικτυακή εφαρμογή | el |