dc.contributor.advisor | Αλέπης, Ευθύμιος | |
dc.contributor.author | Κολόσακας, Χρήστος Χ. | |
dc.date.accessioned | 2016-07-01T10:05:44Z | |
dc.date.available | 2016-07-01T10:05:44Z | |
dc.date.issued | 2015-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8899 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται την κατασκευή ενός συστήματος διδασκαλίας για εκμάθηση βασικών εννοιών της πληροφορικής. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σύστημα δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να περιηγηθούν ελεύθερα στα κεφάλαια διδασκαλίας του συστήματος, να αξιολογήσουν τη γνώση τους και τους δίνει βοήθεια αναφορικά με πιθανές λανθασμένες απαντήσεις σε ένα περιβάλλον φιλικό προς το χρήστη. Επιπρόσθετα, ο καθηγητής (διαχειριστής) έχει τη δυνατότητα, μέσω του συστήματος, να προσθέσει, να αφαιρέσει ή να αλλάξει τη θεωρία και τις ασκήσεις του κάθε κεφαλαίου. Επιπλέον, το σύστημα παρέχει τη δυνατότητα ελέγχου της προόδου των μαθητών μέσω της εμφάνισης των στατιστικών στοιχείων τους. Συμπερασματικά, το σύστημα αυτό αποτελεί μία προσπάθεια για την ταχέως αναπτυσσόμενη ερευνητική περιοχή «Πληροφορική στην Εκπαίδευση». | el |
dc.format.extent | 70 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |
dc.subject | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή | el |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | el |
dc.title | Σύστημα διδασκαλίας για την εκμάθηση βασικών εννοιών πληροφορικής | el |
dc.title.alternative | Α tutoring system for learning computing fundamentals | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This post-graduate dissertation deals with the construction of a tutoring system for learning the computing fundamentals. This educational system offers the possibility of students’ navigating freely to the chapters, evaluating their level of knowledge and being assisted in case of wrong answers, in a user friendly environment. Furthermore, the instructor (administrator) can add, remove or edit the theory and the exercises of each chapter via the authoring tool provided. Moreover, the students’ progress can easily monitored through the system. Conclusively, this dissertation is an effort towards the research area of “Informatics in Education”. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Visual programming (Computer science) | el |
dc.subject.keyword | Πληροφορική -- Σπουδή και διδασκαλία | el |