dc.contributor.advisor | Γεωργόπουλος, Νικόλαος | |
dc.contributor.author | Κανδρέλης, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2016-06-29T16:09:35Z | |
dc.date.available | 2016-06-29T16:09:35Z | |
dc.date.issued | 2015-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8887 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη εξετάζει τον κλάδο των εταιρειών κινητών εφαρμογών και ειδικότερα τη στρατηγική ομάδα των εταιρειών με εξαγωγικό χαρακτήρα. Πέραν της ανάλυσης του εξωτερικού περιβάλλοντος που επιδρά στον κλάδο, επιχειρείται η ανάλυση της εσωτερικής δομής της εταιρείας ΓΚΛΟΜΠΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ Α.Ε, που κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο. Ειδικότερα αναλύεται σε βάθος η λειτουργία της και το πώς αυτή επηρεάζεται σε επίπεδο λήψης στρατηγικών αποφάσεων από το εξωτερικό περιβάλλον.
Η παρούσα μελέτη απαρτίζεται από οκτώ (8) κεφάλαια, τα οποία συνοπτικά περιγράφονται ως ακολούθως:
- Κεφάλαιο 1: Εισαγωγικά στοιχεία για το σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον και γενική παρουσίαση των τάσεων στον κλάδο των κινητών εφαρμογών σε διεθνές επίπεδο.
- Κεφάλαιο 2: Τεκμηρίωση του σκοπού μελέτης του συγκεκριμένου κλάδου και ανάλυση της μεθοδολογίας που ακολουθήθηκε κατά την έρευνα.
- Κεφάλαιο 3: Παρουσίαση του κλάδου κινητών εφαρμογών στην Ελλάδα, με αναφορά στα βασικά γνωρίσματά του και τις κυριότερες εταιρείες – εκπροσώπους αυτού.
- Κεφάλαιο 4: Στρατηγική Ανάλυση του Εξωτερικού Περιβάλλοντος του κλάδου, με εστίαση στην επιλεγμένη στρατηγική ομάδα. Επιχειρείται ανίχνευση του Μάκρο και του Μίκρο – περιβάλλοντος μέσω της ανάλυσης PEST και του υποδείγματος Porter, αντίστοιχα.
- Κεφάλαιο 5: Στρατηγική Ανάλυση του Εσωτερικού Περιβάλλοντος της εταιρείας. Αναλύονται οι κυριότερες δομές της, το οργανόγραμμα, η εταιρική υπευθυνότητα και οικονομικές παράμετροι που επηρεάζουν τη λειτουργία της.
-Κεφάλαιο 6: SWOT Analysis. Στο συγκεκριμένο κεφάλαιο περιγράφονται οι δυνάμεις – αδυναμίες της εταιρείας, καθώς και οι ευκαιρίες – απειλές που παρατηρούνται στον κλάδο.
- Kεφάλαιο 7: Στρατηγικές. Αναλύονται οι επιχειρησιακές στρατηγικές του ομίλου, οι επιχειρηματικές στρατηγικές της εταιρείας και προτείνονται μελλοντικές στρατηγικές με γνώμονα την παρούσα κατάσταση της εταιρείας.
- Κεφάλαιο 8: Συμπεράσματα | el |
dc.format.extent | 126 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Κινητά συστήματα επικοινωνίας | el |
dc.subject | Κινητές συσκευές | el |
dc.title | Ανάλυση του κλάδου των εταιρειών κινητών εφαρμογών : μελέτη περίπτωσης | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA) | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγικό μάνατζμεντ | el |