Οι διαπροσωπικές σχέσεις στο χώρο εργασίας, η ικανοποίηση των εργαζομένων και ο τρόπος που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών
The interpersonal relations in work area, the satisfaction of workers and the way affecting the quality of service
Θεματική επικεφαλίδα
ΕργαζόμενοιΛέξεις κλειδιά
Επιχείρηση ; Απόδοση ; Διαπροσωπικές σχέσεις ; Workers ; Business ; Performance ; Interpersonal relationsΠερίληψη
Οι διαπροσωπικές σχέσεις είναι γεγονός πως διαδραματίζουν ένα σπουδαίο ρόλο στη δημιουργία και στη διατήρηση ενός καλού κλίματος συνεργασίας ανάμεσα στα μέλη της ομάδας, στους συναδέλφους σε εργασιακό επίπεδο. Καλές διαπροσωπικές σχέσεις συνήθως σημαίνει ανάπτυξη της συναδελφικότητας και της αλληλεγγύης γεγονός που ενισχύει την ενότητα και την αποτελεσματικότητα της ομάδας.
Από διάφορες εμπειρικές έρευνες, οι οποίες έχουν δημοσιευτεί στη διεθνή βιβλιογραφία, αλλά κυρίως από την καθημερινή εμπειρία προκύπτει πως ο ικανοποιημένος εργαζόμενος είναι αυτός που αποδίδει καλύτερα μέσα στην επιχείρηση. Έτσι, οι επιχειρήσεις προσπαθούν ή θα πρέπει να προσπαθούν να δημιουργούν ομάδες εργασίας στις οποίες τα άτομα να μπορούν να επικοινωνούν και να συνεργάζονται αποτελεσματικά μεταξύ τους, έτσι ώστε να μεγιστοποιείται όσο είναι αυτό δυνατό η απόδοση τους.