Ανάλυση της αγοράς κρουαζιέρας : οικονομικές δυνατότητες κια προοπτικές της ελληνικής περίπτωσης
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Κρουαζιέρα ; ΤαξίδιαΛέξεις κλειδιά
Τουριστική οικονομία ; CruiseΠερίληψη
Η κρουαζιέρα είναι μια ξεχωριστή εμπειρία ταξιδιού που δεν περιορίζεται στη
θαλάσσια μεταφορά αλλά περικλείει την ψυχαγωγία, τη διασκέδαση και μια ευρεία
γκάμα υπηρεσιών που προσφέρονται στον επιβάτη πάνω στο πλοίο. Αποτελεί κυρίαρχο
παράγοντα της τουριστικής βιομηχανίας με εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο που
συνεχώς αυξάνονται. Η Καραϊβική είναι η «Βασίλισσα της κρουαζιέρας», ενώ
ακολουθεί η Μεσόγειος στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού με πιθανότητες
κατάκτησης της πρωτιάς. Επιπλέον, εκατοντάδες κρουαζιερόπλοια προσεγγίζουν τα
ελληνικά λιμάνια και κυρίως τον Πειραιά κάθε χρόνο λόγω των νησιών, των όμορφων
τοπίων, της ιστορίας και του πολιτισμού της. Στην περίπτωση των ελλήνων επιβατών η
κρουαζιέρα δεν είναι διαδεδομένη αφού δεν είναι εξοικειωμένοι με την ιδέα αυτή.
Επιπλέον και τα ελληνικά λιμάνια αντιμετωπίζουν προβλήματα κυρίως στις υποδομές
και στις παρεχόμενες υπηρεσίες, ωστόσο γίνονται προσπάθειες εκσυγχρονισμού και
βελτίωσης με εμφανή αποτελέσματα.