Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΒασιλακοπούλου, Αγγελική
dc.date.accessioned2016-04-01T10:56:38Z
dc.date.available2016-04-01T10:56:38Z
dc.date.issued2015-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8672
dc.description.abstractΖούμε σε ένα περιβάλλον το οποίο μεταβάλλεται με γρήγορους ρυθμούς, με τις συνθήκες του χθες να διαφέρουν αρκετά από τις συνθήκες του σήμερα. Η λειτουργία και η διοίκηση μιας επιχείρησης στη σύγχρονη εποχή έχει γίνει ιδιαίτερα πολύπλοκη σε σχέση με το παρελθόν και ένα απλός οικονομικός έλεγχος και προγραμματισμός δεν είναι ικανός από μόνος του να παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες, ώστε να διασφαλισθεί το μέλλον της επιχείρησης. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων γίνεται ολοένα και μεγαλύτερος και ο στρατηγικός σχεδιασμός κρίνεται πλέον απαραίτητος ακόμα και στις μικρότερες επιχειρήσεις. Προκειμένου να επιτευχθούν οι βασικοί στόχοι μίας επιχείρησης αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη μίας στρατηγικής. Δηλαδή η ύπαρξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου που αποβλέπει στη επίτευξη των στόχων κάθε επιχείρησης. Για την ανάπτυξη μίας επιτυχημένης στρατηγικής, είναι πολύ σημαντική η λειτουργία του marketing. H πιο κρίσιμη διαδικασία του marketing είναι η διαμόρφωση των στρατηγικών του marketing. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η επιλογή στρατηγικών ανάπτυξης για τον ελληνικό πολυεθνικό Όμιλο Σαράντη σε σχέση με την αγορά και τα προϊόντα της. Ακολουθεί η διάρθρωση της εργασίας:el
dc.format.extent88el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subjectΣτρατηγικό μάρκετινγκel
dc.titleΜarketing growth strategies / Ansoff product-market matrix : case study SANITAS brandel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΣτρατηγική ανάπτυξηςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»