Μarketing growth strategies / Ansoff product-market matrix : case study SANITAS brand
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Στρατηγικό μάνατζμεντ ; Στρατηγικό μάρκετινγκΛέξεις κλειδιά
Στρατηγική ανάπτυξηςΠερίληψη
Ζούμε σε ένα περιβάλλον το οποίο μεταβάλλεται με γρήγορους ρυθμούς, με τις συνθήκες του χθες να διαφέρουν αρκετά από τις συνθήκες του σήμερα. Η λειτουργία και η διοίκηση μιας επιχείρησης στη σύγχρονη εποχή έχει γίνει ιδιαίτερα πολύπλοκη σε σχέση με το παρελθόν και ένα απλός οικονομικός έλεγχος και προγραμματισμός δεν είναι ικανός από μόνος του να παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες, ώστε να διασφαλισθεί το μέλλον της επιχείρησης. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων γίνεται ολοένα και μεγαλύτερος και ο στρατηγικός σχεδιασμός κρίνεται πλέον απαραίτητος ακόμα και στις μικρότερες επιχειρήσεις.
Προκειμένου να επιτευχθούν οι βασικοί στόχοι μίας επιχείρησης αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση η ύπαρξη μίας στρατηγικής. Δηλαδή η ύπαρξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου που αποβλέπει στη επίτευξη των στόχων κάθε επιχείρησης. Για την ανάπτυξη μίας επιτυχημένης στρατηγικής, είναι πολύ σημαντική η λειτουργία του marketing. H πιο κρίσιμη διαδικασία του marketing είναι η διαμόρφωση των στρατηγικών του marketing.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η επιλογή στρατηγικών ανάπτυξης για τον ελληνικό πολυεθνικό Όμιλο Σαράντη σε σχέση με την αγορά και τα προϊόντα της. Ακολουθεί η διάρθρωση της εργασίας: