Συμβάσεις Επιπέδου Υπηρεσιών (SLAs) σε cloud και outsourcing υπηρεσίες
Master Thesis
Συγγραφέας
Αϊβάζης, Φίλιππος
Ημερομηνία
2015Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Συμβάσεις Υπηρεσιών ; Outsourcing ; Cloud computingΛέξεις κλειδιά
Συμβάσεις Επιπέδου Υπηρεσιών (ΣΕΥ) ; Service Level Agreement (SLA)Περίληψη
Με την παρούσα διπλωματική εργασία που αναπτύσσεται στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Τεχνοοικονομική Διοίκηση Ψηφιακών Συστημάτων, εξετάζεται η Σύμβαση Επιπέδου Υπηρεσιών (Service Level Agreement) – ΣΕΥ (SLA) σε Εξωγενείς (Outsourcing) και Υπολογιστικού Νέφους (Cloud) υπηρεσίες. Πιο συγκεκριμένα, η μελέτη ξεκινά με την ανάλυση των βασικών εννοιών που αναφέρονται στις Συμβάσεις Επιπέδου Υπηρεσιών έτσι, ώστε να διευκρινιστεί η σημασία τους και να εντοπιστούν τα θετικά εκείνα χαρακτηριστικά που καθιστούν αναγκαία μία ΣΕΥ σε έναν οργανισμό. Στη συνέχεια της μελέτης ακολουθεί η παρουσίαση της έννοιας των outsourcing και του cloud computing υπηρεσιών, που αποτελεί ένα επιμέρους είδος μιας εξωγενής υπηρεσίας, περιγράφονται αναλυτικά τα βασικά χαρακτηριστικά τους και οι τύποι τους καθώς και οι ανάγκες τις οποίες καλύπτουν μέσα στην επιχείρηση.
Η έρευνα εστιάζει το ενδιαφέρον της στις outsourcing και cloud υπηρεσίες και επιλέγει, στη συνέχεια, το κατάλληλο εκείνο SLA που θα μπορέσει να εφαρμοστεί και να τις υποστηρίξει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Για την ολοκλήρωση της παρούσας εργασίας ακολουθεί η μελέτη περίπτωσης στην οποία έχει επιλεχθεί συγκεκριμένος Οργανισμός πάνω στον οποίο θα εφαρμοστεί η ΣΕΥ για να γίνει πιο αντιληπτός ο ρόλος της για τον οργανισμό και να προσδιοριστούν οι πιθανές αδυναμίες της.