Τεχνολογίες πληροφορικής και μάρκετινγκ : έρευνα, η χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών από τους νέους
Master Thesis
Author
Ζερβάκου, Ειρήνη Ι.
Date
2006-08-03View/ Open
Subject
Information technology -- Υouth ; Youth -- Effect of technological innovations on ; Computers and civilizationAbstract
Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών από τους νέους. Συγκεκριμένα, επιχειρεί να διερευνήσει την καταναλωτική τους συμπεριφορά με στόχο : 1. Να καθορίσει τα πρότυπα χρήσης των ηλεκτρονικών υπολογιστών (πού χρησιμοποιούνται, πόσο συχνά, για ποιες εφαρμογές κτλ). 2. Να προσδιορίσει πόσοι νέοι διαθέτουν δικό τους προσωπικό υπολογιστή και τι είδους (επιτραπέζιο ή φορητό). 3. Να εντοπίσει τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που αντιλαμβάνονται οι νέοι ότι πηγάζουν από τη χρήση των υπολογιστών. 4. Να αξιολογήσει το επίπεδο ικανοποίησης από τη χρήση του προϊόντος. Η εστίαση της μελέτης στους νέους πηγάζει από το ότι, με βάση δημοσκοπήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο παρελθόν, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, αποτελούν τη πιο σημαντική κατηγορία χρηστών (heavy users) της τεχνολογίας των υπολογιστών. Η παρούσα εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος, που αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια, πραγματοποιείται ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, ενώ στο δεύτερο μέρος, που αποτελείται επίσης από τέσσερα κεφάλαια, παρουσιάζεται και αναλύεται το πρόβλημα που μελετάται.