Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΚυριάκου, Μαρίνα
dc.date.accessioned2016-02-01T09:47:34Z
dc.date.available2016-02-01T09:47:34Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8298
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη εξετάζει την ύπαρξη των τεσσάρων στρατηγικών στόχευσης διεθνών αγορά ως διακριτές και αμοιβαίως αποκλειόμενες επιλογές από τις επιχειρήσεις, όπως αυτές εμφανίζονται στη βιβλιογραφία. Σε δεύτερο επίπεδο διερευνάται η πρόβλεψη των στρατηγικών αυτών από παράγοντες της επιχείρησης, του προϊόντος, του περιβάλλοντος, της τεχνολογίας και των ανταγωνιστών. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία εισαγωγή στη παρούσα μελέτη και αναλύεται ο σκοπός της. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται επισκόπηση της βιβλιογραφίας και διασαφηνίζονται όροι όπως η τμηματοποίηση, η στόχευση και η τοποθέτηση. Επιπλέον, γίνεται αναφορά στην στρατηγική αυτή διαδικασία σε διεθνές επίπεδο και αναλύεται η διαδικασία επιλογής διεθνών αγορών. Τέλος, περιγράφονται οι στρατηγικές στόχευσης διεθνών αγορών, όπως αυτές έχουν εντοπιστεί στη βιβλιογραφία. Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η ερευνητική μεθοδολογία και παρουσιάζεται το θεωρητικό ερευνητικό υπόδειγμα στο οποίο στηρίχθηκε η μελέτη. Ειδικότερα γίνεται λεπτομερής αναφορά στο σχεδιασμό του ερωτηματολογίου και στην ανάπτυξη των μετρήσεων. Επίσης περιγράφεται η μέθοδος συλλογής στοιχείων και τα ποσοστό απόκρισης. Το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με την περιγραφή του δείγματος της έρευνας. Εν συνεχεία, στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται αναλυτική αναφορά των στατιστικών αναλύσεων που πραγματοποιήθηκαν κατά την παρούσα μελέτη. Ειδικότερα περιλαμβάνονται οι μονομεταβλητές, διμεταβλητές και πολλυμεταβλητές αναλύσεις οι οποίες με πραγματοποιήθηκαν τη βοήθεια του στατιστικού πακέτου SPSS 21, προκειμένου να διεξαχθούν τα συμπεράσματα της μελέτης. Εν κατακλείδι, στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο της μελέτης, παρουσιάζονται τα κύρια ευρήματα και συμπεράσματα. Τέλος, δεν παραλείπεται να αναφερθούν περιορισμοί της μελέτης, αλλά και προτάσεις για περαιτέρω έρευνα.el
dc.format.extent147el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιεθνείς εμπορικές επιχειρήσειςel
dc.titleΣτρατηγικές στόχευσης διεθνών αγορώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΔιεθνείς αγορέςel
dc.subject.keywordΚαταναλωτική αγοράel
dc.subject.keywordΒιομηχανική αγοράel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»