dc.contributor.advisor | Τσόγκας, Μάρκος - Μάριος | |
dc.contributor.author | Κυριάκου, Μαρίνα | |
dc.date.accessioned | 2016-02-01T09:47:34Z | |
dc.date.available | 2016-02-01T09:47:34Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8298 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη εξετάζει την ύπαρξη των τεσσάρων στρατηγικών στόχευσης διεθνών
αγορά ως διακριτές και αμοιβαίως αποκλειόμενες επιλογές από τις επιχειρήσεις, όπως
αυτές εμφανίζονται στη βιβλιογραφία. Σε δεύτερο επίπεδο διερευνάται η πρόβλεψη των
στρατηγικών αυτών από παράγοντες της επιχείρησης, του προϊόντος, του περιβάλλοντος,
της τεχνολογίας και των ανταγωνιστών.
Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία εισαγωγή στη παρούσα μελέτη και αναλύεται ο σκοπός
της. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται επισκόπηση της βιβλιογραφίας και διασαφηνίζονται
όροι όπως η τμηματοποίηση, η στόχευση και η τοποθέτηση. Επιπλέον, γίνεται αναφορά
στην στρατηγική αυτή διαδικασία σε διεθνές επίπεδο και αναλύεται η διαδικασία επιλογής
διεθνών αγορών. Τέλος, περιγράφονται οι στρατηγικές στόχευσης διεθνών αγορών, όπως
αυτές έχουν εντοπιστεί στη βιβλιογραφία.
Στο τρίτο κεφάλαιο περιγράφεται η ερευνητική μεθοδολογία και παρουσιάζεται το
θεωρητικό ερευνητικό υπόδειγμα στο οποίο στηρίχθηκε η μελέτη. Ειδικότερα γίνεται
λεπτομερής αναφορά στο σχεδιασμό του ερωτηματολογίου και στην ανάπτυξη των
μετρήσεων. Επίσης περιγράφεται η μέθοδος συλλογής στοιχείων και τα ποσοστό
απόκρισης. Το κεφάλαιο ολοκληρώνεται με την περιγραφή του δείγματος της έρευνας.
Εν συνεχεία, στο τέταρτο κεφάλαιο, γίνεται αναλυτική αναφορά των στατιστικών
αναλύσεων που πραγματοποιήθηκαν κατά την παρούσα μελέτη. Ειδικότερα
περιλαμβάνονται οι μονομεταβλητές, διμεταβλητές και πολλυμεταβλητές αναλύσεις οι
οποίες με πραγματοποιήθηκαν τη βοήθεια του στατιστικού πακέτου SPSS 21, προκειμένου
να διεξαχθούν τα συμπεράσματα της μελέτης. Εν κατακλείδι, στο πέμπτο και τελευταίο
κεφάλαιο της μελέτης, παρουσιάζονται τα κύρια ευρήματα και συμπεράσματα. Τέλος, δεν
παραλείπεται να αναφερθούν περιορισμοί της μελέτης, αλλά και προτάσεις για περαιτέρω
έρευνα. | el |
dc.format.extent | 147 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Διεθνείς εμπορικές επιχειρήσεις | el |
dc.title | Στρατηγικές στόχευσης διεθνών αγορών | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) | el |
dc.subject.keyword | Διεθνείς αγορές | el |
dc.subject.keyword | Καταναλωτική αγορά | el |
dc.subject.keyword | Βιομηχανική αγορά | el |