dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Ορουγιέ Εκινέ, Ρενάτα Ειρήνη | |
dc.date.accessioned | 2016-01-25T08:44:17Z | |
dc.date.available | 2016-01-25T08:44:17Z | |
dc.date.issued | 2012-12 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/8224 | |
dc.description.abstract | Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η δημιουργία ενός web-based
ευφυούς προσαρμοστικού συστήματος για την αλληλεπιδραστική εκμάθηση της γλώσσας
προγραμματισμού Prolog.
Το προσαρμοστικό αυτό σύστημα δύναται να χρησιμοποιηθεί από φοιτητές προπτυχιακών
και μεταπτυχιακών πανεπιστημιακών τμημάτων όπου διδάσκεται η Prolog τόσο για αυτόνομη ,
εξ’ αποστάσεως διδασκαλία, όσο και για συμπληρωματική χρήση στις πανεπιστημιακές
διαλέξεις.
Η ύλη και τα παραδείγματα που διατίθενται, έχουν χωριστεί σε τέσσερα επίπεδα δυσκολίας
ανάλογα τον τύπο μοντέλου που υπάγονται οι φοιτητές. Μέτριος, καλός, πολύ καλός και
άριστος. Βάσει το μοντέλου αυτού ο γεννήτορας των ερωτήσεων του τεστ αξιολόγησης, η
παρεχόμενη θεωρία και παραδείγματα προσαρμόζονται στο κάθε χρήστη ξεχωριστά. | el |
dc.format.extent | 55 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.title | Prolog tutor : ένα προσαρμοστικό και αλληλεπιδραστικό σύστημα για τη διδασκαλία της prolog | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | Objective of this master thesis is to create a web-based intelligent adaptive system for the
interactive learning of the programming language Prolog.
This adaptive system can be used by students of undergraduate and postgraduate university
departments which teach Prolog both for autonomous, remote teaching, and for complementary
use of university lectures.
The material and examples available are divided into four levels of difficulty depending on the
type of model users fall into. The user models are average, good, very good and excellent.
Based on users’ model, the questions generator provides theory and examples fully tailored to
each user’s needs. | el |
dc.contributor.master | Πληροφορική | el |
dc.subject.keyword | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό λογισμικό | el |