Η ικανοποίηση των εξωτερικών ασθενών του τμήματος του αξονικού, μαγνητικού τομογράφου και οστεοπόρωσης (ΤΑΜΟ) του Δ.Θ.Κ.Α. Υ ΓΕΙΑ Α.Ε πριν και μετά την πιστοποίηση ISO 9001:2000
The satisfaction of the outpatients of the department of the CT-SCAN, magnetic tomography and osteoporosis (DCMO) of the HYGEIA HOSPITAL before and after the certification with the ISO 9001:2000
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ιατρική περίθαλψη -- Ελλάδα -- Ποιοτικός έλεγχος ; Ικανοποίηση ασθενών -- Ελλάδα ; Healthcare -- Greece -- Quality control ; Patient careΠερίληψη
Στην σύγχρονη εποχή με την εισαγωγή της τεχνολογίας στην νοσοκομειακή και εξωνοσοκομειακή περίθαλψη καθίσταται όλο και περισσότερο εμφανής η ανάγκη για ποιοτικό έλεγχο στην παρεχόμενη φροντίδα, το κόστος της καθώς και την ικανοποίηση ή μη του ασθενή. Έτσι καθίσταται σαφής η εξελικτική πορεία των υγειονομικών συστημάτων μέσα από την αναπόφευκτη στροφή στην ποιότητα. Αναλύεται στην εργασία αυτή εκτός του θεωρητικού πλαισίου της ποιότητας και μια έρευνα του πόσο επηρεάζει τους εξωτερικούς και τους εσωτερικούς πελάτες του Τμήματος του Αξονικού, Μαγνητικού Τομογράφου και Οστεοπόρωσης (ΤΑΜΟ) του Δ.Θ.Κ.Α. ΥΓΕΙΑ η πιστοποίηση με το ISO 9001:2000 την ικανοποίησή τους.