Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΤετράδη, Μαριάννα Β.
dc.date.accessioned2015-09-18T08:30:03Z
dc.date.available2015-09-18T08:30:03Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7634
dc.description.abstractΗ εργασία ασχολείται με την ανάλυση του κλάδου των αερομεταφορών τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως. Εξετάζονται οι βασικοί παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την προσφορά καθώς και τη ζήτηση του αεροπορικού προϊόντος. Στη συνέχεια αναλύονται οι δυνάμεις ανταγωνισμού στην αεροπορική βιομηχανία με τη βοήθεια του υποδείγματος του Porter και τέλος εξετάζεται ο στρατηγικός σχεδιασμός της EasyJet. Οι αερομεταφορές παρουσιάζουν μεγάλη ανάπτυξη τόσο σε εγχώριο όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι αεροπορικές εταιρείες δραστηριοποιούνται στο σύνολο τους στη μεταφορά επιβατών, εμπορευμάτων και ταχυδρομείου, αν και το μεγαλύτερο κομμάτι του συνόλου των αερομεταφορών καλύπτει η μεταφορά επιβατών. Το κομμάτι αυτό είναι υψηλότερο στη χώρα μας σε σχέση με την παγκόσμια αγορά. Εξετάζοντας διαχρονικά την ανάπτυξη των αερομεταφορών παρατηρούμε ότι παρουσιάζει μία σταθερά ανοδική πορεία αλλά με διάφορες διακυμάνσεις, οι οποίες οφείλονται κυρίως σε πολιτικές και οικονομικές συγκυρίες. Παράλληλα, παρουσιάζονται διαφορές στους ρυθμούς ανάπτυξης της αεροπορικής βιομηχανίας σε πολλές περιοχές παγκοσμίως. Οι διαφορές αυτές οφείλονται στην κατάσταση βιομηχανικής ωριμότητας στην οποία βρίσκεται η κάθε περιοχή. Η αεροπορική αγορά της Βόρειας Αμερικής βρίσκεται σε κατάσταση ωριμότητας, ενώ η ευρωπαϊκή έχει περιθώρια ανάπτυξης αφού είναι σημαντικά μικρότερου μεγέθους από την πρώτη. Η πορεία των αεροπορικών μεταφορών στην Ελλάδα είναι συνυφασμένη με την πορεία της Ολυμπιακής Αεροπορίας, η οποία διέθετε το μονοπώλιο από το 1956 μέχρι σχεδόν τις αρχές της δεκαετίας του '90. Οι προβλέψεις για την Ελλάδα, όσον αφορά την ανάπτυξη των αερομεταφορών, είναι πολύ ευνοϊκές καθώς προβλέπεται μεγάλη αύξηση της αεροπορικής κίνησης κυρίως προς τα περιφερειακά αεροδρόμια, γεγονός το οποίο θα πρέπει να οδηγήσει σε αύξηση της υποδομής των αεροδρομίων αυτών.el
dc.format.extent179el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑεροναυτική, Εμπορική -- Ελλάδαel
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectΔιοίκηση και οργάνωσηel
dc.subjectStrategic planningel
dc.subjectManagementel
dc.subjectAeronautics, Commercial -- Greeceel
dc.titleΣτρατηγική ανάλυση του κλάδου των αερομεταφορώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call387.7 ΤΕΤel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»