Show simple item record

dc.contributor.advisorΧονδροκούκης, Γρηγόριος
dc.contributor.authorΤετώρου, Καλλιόπη
dc.date.accessioned2015-09-18T08:21:55Z
dc.date.available2015-09-18T08:21:55Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7633
dc.description.abstractΜε τη ραγδαία ανάπτυξη του Internet και της τεχνολογίας των επικοινωνιών, αναπτύχθηκε ένας νέος τρόπος διεξαγωγής εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο. Εκτός από τις καθαρά εμπορικές συναλλαγές αγαθών, οι τεχνολογίες αυτές βοήθησαν στην ανάπτυξη της διεξαγωγής πολλών διαδικασιών, εργασιών και δραστηριοτήτων μέσω του Internet, όπως ανταλλαγή πληροφοριών και δεδομένων, έρευνα, επικοινωνία, εξυπηρέτηση κλπ. Η νέα πραγματικότητα του ψηφιακού κόσμου και ο νέος τρόπος επιχειρηματικής δραστηριότητας, το ηλεκτρονικό επιχειρείν, θέτουν νέες βάσεις στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Δημιουργούν νέα επιχειρηματικά μοντέλα, νέες εφαρμογές, νέες ευκαιρίες αλλά και απειλές, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, νέες προσεγγίσεις στον τρόπο λειτουργίας, νέες δυνάμεις στον ανταγωνισμό. Όλες οι δυνάμεις του περιβάλλοντος σπρώχνουν σιγά σιγά όλες τις επιχειρήσεις να υιοθετήσουν το νέο τρόπο επιχειρηματικής δραστηριότητας. Για να επιβιώσει μια επιχείρηση, όμως, στο νέο ηλεκτρονικό κόσμο, πρέπει να γνωρίσει καλά τα νέα δεδομένα, να εξετάσει και να αξιολογήσει προσεκτικά όλους τους παράγοντες επιρροής. Όπως στον παραδοσιακό κόσμο, έτσι και στον ψηφιακό κόσμο, η στρατηγική και ο στρατηγικός σχεδιασμός είναι απαραίτητα στοιχεία για μια επιτυχή πορεία. Μια επιχείρηση που εισέρχεται στον ηλεκτρονικό κόσμο, λαμβάνει στρατηγικής σημασίας αποφάσεις και πρέπει να προχωρήσει σε κάθε επιχειρηματική κίνηση κατόπιν επιχειρηματικού σχεδιασμού. Τόσο ο σχεδιασμός, όσο και η υλοποίηση τέτοιων κινήσεων απαιτούν στρατηγική σκέψη και μεγάλη προσοχή, πρέπει να γίνονται με βάση και κέντρο τον πελάτη, τις ανάγκες του και την προσφορά αξίας στον πελάτη και λαμβάνοντας υπόψη ότι στο διαδίκτυο ο ανταγωνισμός είναι τόσο κοντά όσο ποτέ.el
dc.format.extent342el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΔιοίκηση και οργάνωσηel
dc.subjectΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subjectElectronic commerceel
dc.subjectManagementel
dc.subjectStrategic planningel
dc.titleΣτρατηγική & επιχειρηματικός σχεδιασμός στο ηλεκτρονικό επιχειρείνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.identifier.call658.84 ΤΕΤel
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικώνel
dc.contributor.masterΟργάνωση και Διοίκηση Βιομηχανικών Συστημάτωνel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»