Show simple item record

dc.contributor.advisorΘεοδωρίδης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΠέππα, Ανθή
dc.date.accessioned2015-09-17T12:03:32Z
dc.date.available2015-09-17T12:03:32Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7594
dc.description.abstractΣτη συγκεκριμένη μελέτη θα διερευνηθούν εκείνοι οι παράγοντες που επιδρούν στην επαγγελματική αποκατάσταση ατόμων με προβλήματα όρασης, ακοής και κινητικής δυσχέρειας μετά από την αποφοίτηση τους από τα ειδικά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό να διαπιστώσει κατά πόσο απασχολεί τους γονείς ατόμων με κιναισθητικές αλλά και κινητικές βλάβες το θέμα της εύρεσης αρχικά εργασίας και της διατήρησης της καθώς και η ανέλιξη στον εργασιακό χώρο, Πέρα από αυτό, όμως, θα δούμε και κατά πόσο παροτρύνουν οι ίδιοι τα παιδιά τους να αναζητήσουν δουλειά, καθώς και αν πραγματικά έχουν την πεποίθηση ότι τα παιδιά τους έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κάτι τέτοιο. Θα εξεταστεί, ακόμη, αν και σε ποιο βαθμό η πολιτεία και το σχολείο από τη δική τους πλευρά τους δίνουν όλα εκείνα εφόδια που είναι απαραίτητα, ώστε να βγουν ισότιμα μέλη στην αγορά επαγγέλματος. Επιπρόσθετα, θα ασχοληθεί με τον τρόπο που τα ίδια τα άτομα με κάποια δυσλειτουργία αντιμετωπίζουν το θέμα της εργασίας. Ακόμα, θα ήταν παράλειψη να μην ζητηθεί η άποψη των εκπαιδευτικών στα ειδικά σχολεία για το εν λόγω θέμα, για το αν υπάρχουν ελλείψεις στον τομέα της εκπαίδευσης που αποτελούν τροχοπέδη για την εξεύρεση εργασίας, αλλά και ποιες είναι οι απόψεις τους για το επαγγελματικό μέλλον αυτών των παιδιών. Το 10% των Ελλήνων, δηλαδή 1,2 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν κάποια αισθητηριακή ή πνευματική αναπηρία, 130.000 άνθρωποι υπάρχουν με σοβαρά προβλήματα όρασης (Λύτρα, 2009), ωστόσο τις δύο τελευταίες δεκαετίες κάθε χρόνο έχουμε 2.500 μικρά παιδιά με μόνιμες αναπηρίες από τροχαία ατυχήματα (Μαρκοίζος. 2005, σελ. 2, 3). Η μελέτη πραγματοποιήθηκε με χρήση ερωτηματολογίων σε ειδικά σχολεία που απευθύνονταν σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς. Η διεξαγωγή της έρευνας ήταν σαφέστατα πιο εύκολο να γίνει στα ειδικά σχολεία. Κι αυτό γιατί σε αυτά παρουσιάζεται πολύ μεγαλύτερη συγκέντρωση ανάπηρων μαθητών από εκείνη που συναντούμε στα γενικά. Τέλος, στόχος ήταν η ενασχόληση και με τις στάσεις, όπως οι τελευταίες διαμορφώνονται στα ειδικά σχολεία και μόνο. Η γεωγραφική εμβέλεια της έρευνας είναι στον νομό Αττικής. Η συλλογή δεδομένων πραγματοποιήθηκε από τις 15-04-2009 έως τις 22-05-2009.el
dc.format.extent148el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπαγγελματικός προσανατολισμόςel
dc.subjectΕπαγγελματική εκπαίδευση -- Άτομα με ειδικές ικανότητεςel
dc.subjectΕργασία -- Άτομα με ειδικές ικανότητεςel
dc.subjectVocational guidanceel
dc.subjectPeople with mental disabilities -- Educationel
dc.subjectPeople with mental disabilities -- Employmentel
dc.titleΗ επαγγγελματική αποκατάσταση των ανάπηρων ατόμων στην Ελλάδα - εξόρυξη στάσεων και συμπεριφορών μέσα από ανάλυση δεδομένωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.identifier.call371.42 ΠΕΠel
dc.contributor.masterΨηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίεςel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»