Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΛάιος, Λάμπρος
dc.contributor.authorΚωνσταντάτος, Αριστομένης Α.
dc.date.accessioned2015-09-14T06:03:25Z
dc.date.available2015-09-14T06:03:25Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7460
dc.description.abstractΤο τελευταία χρονιά η ανταγωνιστικότητα μεταξύ των εταιριών έχει αυξηθεί. Το ίδιο έχουν αυξηθεί οι προσδοκίες ναι οι απαιτήσεις του πελάτη. Ζούμε σε μια εποχή που ο πελάτης είναι κυρίαρχος του παιχνιδιού. Το άνοιγμα των αγορών είχε ως αποτέλεσμα να μπουν και νέοι ανταγωνιστές ίσως πιο σκληροί και πιο εύρωστοι, που διεκδικούν σημαντικό μερίδιο αγοράς. Η κερδοφορία και ο τζίρος είναι στοιχεία που επηρεάζουν άμεσα την βιωσιμότητα της εταιρίας. Μια μικρή κάμψη στην κερδοφορία ή στον τζίρο μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση ενδιαφέροντος των επενδυτών με όποιες συνέπειες μπορεί να έχει αυτό. Για να μπορέσουν οι εταιρίες να προσαρμοστούν σε αυτές τις νέες απαιτήσεις αλλά και στις συχνές αλλαγές των τάσεων της διεθνούς οικονομίας, πρέπει να αλλάξουν πράγματα στο «επιχειρείν» τους. Πρέπει πια να καταγράφουν και να αντιδρούν γρήγορα στις ανάγκες του πελάτη, να προσαρμόσουν τα συστήματά τους στις σύγχρονες απαιτήσεις, να χρησιμοποιούν την τεχνολογία της πληροφορίας όσο το δυνατόν καλύτερα, να αποκτήσουν ή να εκπαιδεύσουν το υπάρχον ανθρωπινό δυναμικό στις νέες απαιτήσεις. Οι αλλαγές αυτές που πρέπει να γίνουν δεν έχουν να κάνουν μόνο με την εσωτερική δομή της εταιρίας αλλά και με τις σχέσεις της με εξωτερικούς παράγοντες (προμηθευτές, συνεργάτες, κ.τ.λ.). Έτσι το φαινόμενο δημιουργίας συνεργασιών και δικτύων μεταξύ των επιχειρήσεων δεν είναι σπάνιο. Κύριος λόγος για την ύπαρξη του φαινομένου είναι η ανάγκη για «στρατηγικές συμμαχίες» που θα διευκολύνουν τον περίπλοκο τρόπο λειτουργών της κάθε εταιρίας.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectIndustrial procurementel
dc.subjectCustomer relationsel
dc.subjectRelationship marketingel
dc.subjectΒιομηχανικός σχεδιασμόςel
dc.titleΣχέσεις πελατών και προμηθευτών στην ελληνική βιομηχανία: ανάμιξη προμηθευτών στην ανάπτυξη νέων προϊόντωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.identifier.call658.8 ΚΩΝel
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Σχολή Χημικών Μηχανικώνel
dc.contributor.masterΟργάνωση και Διοίκηση Βιομηχανικών Συστημάτωνel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»