dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Γιωτοπούλου, Μαρία Ν. | |
dc.date.accessioned | 2015-08-18T19:37:42Z | |
dc.date.available | 2015-08-18T19:37:42Z | |
dc.date.issued | 2015-03 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/7016 | |
dc.description.abstract | Η ανάπτυξη εκπαιδευτικών λογισμικών γνωρίζει μεγάλη άνθιση. Εφαρμογές τέτοιου τύπου αναπτύσσονται με ταχύ ρυθμό, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα επιρροές από διάφορους επιστημονικούς κλάδους όπως της ψυχολογίας και της παιδαγωγικής επιστήμης. Η αλληλεπίδραση είναι καίρια όσον αφορά στην αποτελεσματικότητα των εφαρμογών, αναφορικά με την διδακτική τους πτυχή. Την εξέλιξη αυτή ακολουθούν και εφαρμογές που απευθύνονται σε άτομα που εμπίπτουν στο πλαίσιο της ειδικής αγωγής. Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη των συγκεκριμένων εφαρμογών απαιτεί την βαθειά κατανόηση, των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της κάθε ομάδας που ανήκει σε αυτό το πλαίσιο. Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, αφορά στην ανάπτυξη ενός προσαρμοστικού εκπαιδευτικού λογισμικού για την εκμάθηση βασικών μαθηματικών εννοιών και απευθύνεται σε μαθητές που παρουσιάζουν διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (ΔΑΔ). Πιο συγκεκριμένα, αποτελεί μια προσπάθεια αρμονικού συνδυασμού των σύγχρονων διδακτικών μεθοδολογιών, του αναλυτικού προγράμματος διδασκαλίας των μαθηματικών για μαθητές με ΔΑΔ καθώς και της αξιοποίησης των τεχνολογιών της πληροφορικής. Βασικός άξονας σχεδιασμού, αποτέλεσε η προσωπική εμπειρία μου στα πλαίσια της συνεκπαίδευσης ατόμων με ΔΑΔ, στο γενικό σχολείο. Η παρούσα εκπαιδευτική εφαρμογή περιλαμβάνει την αναγνώριση χειρόγραφων αριθμών. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε περιβάλλον Visual Studio 2010 express, ενώ η γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιήθηκε είναι η VB.NET. Για την αποθήκευση και εκμετάλλευση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε βάση σε MS Access. | el |
dc.format.extent | 91 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Αυτιστικά παιδιά -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | el |
dc.subject | Λογισμικό εφαρμογών -- Ανάπτυξη | el |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγράμματα | el |
dc.subject | Autistic children -- Education | el |
dc.subject | Mathematics -- Study and teaching | el |
dc.subject | Mathematical ability in children | el |
dc.subject | Educational technology | el |
dc.subject | Application software -- Development | el |
dc.title | Προσαρμοστικό σύστημα διδασκαλίας μαθηματικών για παιδιά με αυτισμό: "Ο θαυμαστός κόσμος των αριθμών" | el |
dc.title.alternative | Adaptive mathematics teaching system for children with autism " The wonderful world of numbers " | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.identifier.call | 371.92 ΓΙΩ | el |
dc.description.abstractEN | The development of educational software has been a great boom. These types of applications are growing rapidly, presenting simultaneously influences from a variety of disciplines such as psychology and pedagogy. The interaction is critical in terms of efficacy of applications with respect to their teaching aspect. The development is followed by applications for persons falling within the special education. The design and development of specific applications requires deep understanding of the specific characteristics of each team that belongs in this context. This assignment concerns the development of an adaptive educational software for learning basic math concepts and addressed to pupils with autism spectrum disorders (ASD). Specifically, it is an attempt of a harmonious combination of modern teaching methodologies, the Analytical Mathematics Teaching Program for students with ASD and the development of information technology. Main shaft design was inspired by my personal experience in the context of inclusion of people with ASD, in the general school. This tutorial includes the recognition of handwritten numbers. The program was implemented in the environment of Visual Studio 2010 express, while the programming language that has been used is VB.NET. For the storage and use of data base was preferred MS Access. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής | el |