Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΜιχαήλ, Χρυσούλα
dc.date.accessioned2015-07-13T08:35:41Z
dc.date.available2015-07-13T08:35:41Z
dc.date.issued2014-12-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6779
dc.description.abstractΗ ανάπτυξη των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (Information Communication Technology, ICTs) και η έλευση του Διαδικτύου έχουν αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επικοινωνούν, εργάζονται, διασκεδάζουν. Το Διαδίκτυο αποτελεί την πιο σημαντική καινοτομία των τελευταίων ετών και εξελίχθηκε σε ένα σημαντικό επιχειρησιακό εργαλείο δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να εξαπλωθούν σε παγκόσμια κλίμακα. Με την έλευση του Διαδικτύου και την ραγδαία εξέλιξη των νέων τεχνολογιών άλλαξε δραματικά και η τουριστική βιομηχανία, η συμβολή της οποίας στις εθνικές οικονομίες αλλά και την παγκόσμια οικονομία είναι τεράστια. Στη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών σημείωσε αξιοσημείωτη μεγέθυνση και σύμφωνα με το World Travel and Tourism Council η συνεισφορά του τουρισμού στο παγκόσμιο Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν έφτασε το 2013 το 9,5% (περίπου 7 τρισ δολάρια) και δημιούργησε περίπου 4,7 εκατομμύρια νέες θέσεις εργασίας. Ο τουρισμός ως βιομηχανία απαιτεί ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών και έτσι γίνεται πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη των συστημάτων των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας. Συνεπώς, η φυσική εξέλιξη των τουριστικών επιχειρήσεων ήταν να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους και στο διαδικτυακό κόσμο. Γίνεται φανερό πως το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν αποτελεί μία αναγκαιότητα για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο σύγχρονο και συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον της τουριστικής βιομηχανίας. Δεν είναι τυχαίο που οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες συνιστούν μία από τις πιο επιτυχημένες εφαρμογές του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν. Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια απεικόνισης των ευκαιριών και περιορισμών που συνοδεύουν το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στη βιομηχανία του τουρισμού. Αναλύονται οι νέες μορφές Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ και ο τρόπος λειτουργίας των Ηλεκτρονικών Ταξιδιωτικών Γραφείων.el
dc.format.extent118el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤουριστικές επιχειρήσειςel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subjectTourismel
dc.subjectInternet marketingel
dc.subjectElectronic commerceel
dc.titleΗλεκτρονικό επιχειρείν : ηλεκτρονικά ταξιδιωτικά γραφείαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.identifier.call658.8 ΜΙΧel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»