dc.contributor.advisor | Παπαδημητρίου, Ευστράτιος | |
dc.contributor.author | Μαρκοπούλου, Ειρήνη | |
dc.date.accessioned | 2015-07-10T13:18:58Z | |
dc.date.available | 2015-07-10T13:18:58Z | |
dc.date.issued | 2014-11 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6771 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία πραγματεύεται το μεταφορτωτικό έργο στο λιμάνι του Πειραιά. Μελετώντας την αγορά της Ευρώπης, παρατηρούμε την σταθερή άνοδο των λιμανιών της Μεσογείου, κυρίως λόγω του μεταφορτωτικού τους έργου και της γεωγραφικής τους θέσης. Θέτοντας, λοιπόν, αυτό το πλαίσιο, εμβαθύνουμε στο λιμάνι του Πειραιά, αναλύουμε το μεταφορτωτικό του έργο με αριθμητικά δεδομένα, μελετώντας τους προορισμούς των φορτίων που μεταφορτώνονται στον Πειραιά καθώς και την προέλευσή τους, τόσο για το τερματικό της Cosco (ΣΕΠ) όσο και του ΟΛΠ. Πραγματοποιώντας swot analysis στο λιμάνι - ανταγωνιστή του Πειραιά, Port Said, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι έχει πολλές ομοιότητες με το λιμάνι του Πειραιά κι έτσι η επιλογή ενός κέντρου μεταφορτώσεως στην Μεσόγειο δεν είναι απόλυτη και χαρακτηρίζεται από τη ρευστότητα που διακρίνει τον κλάδο. Εν κατακλείδι, συμπεραίνουμε ότι περισσότερο φορτίο στον Πειραιά για μεταφόρτωση σημαίνει ότι όλοι οι συντελεστές που απαρτίζουν το λιμενικό προϊόν θα πρέπει να στοχεύουν στην μέγιστη αποδοτικότητα της μεταφοράς, ώστε όλες οι δραστηριότητες που πραγματοποιούνται εντός κι εκτός λιμένος να γίνονται με ταχύτητα και ευστοχία. Ο Πειραιάς έχει τη δυναμικότητα να ανέβει σε υψηλότερο βάθρο παγκοσμίως στη μεταφόρτωση, κάτι που αναμένεται να το δούμε και σε αριθμούς. | el |
dc.format.extent | 67 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Πειραιάς -- Λιμάνι | el |
dc.subject | Λιμάνια -- Εμπορεύματα -- Μεταφορές | el |
dc.subject | Piraeus (Greece) | el |
dc.subject | Container terminals | el |
dc.title | Ο Πειραιάς ως κέντρο μεταφορτώσεων : Η εξέλιξη, ο ρόλος του στη Μεσόγειο, οι ευκαιρίες και οι κίνδυνοι | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών | el |
dc.identifier.call | 387.5 ΜΑΡ | el |
dc.description.abstractEN | The present thesis deals with the transshipment traffic in Piraeus port. Analyzing European's container market, we observe a steady growth of Mediterranean ports, mainly for their transshipment traffic and location. After building this framework, we examine Piraeus port, analyzing its transshipment traffic in numbers and studying the destination of cargo transshipped in Piraeus, as long as its origin. This study is performed both for Cosco (PCT) and OLP terminal. Carrying out SWOT analysis of Port Said port, port-competitor of Piraeus port, we conclude that there are many similarities with Piraeus port, so choosing a hub port in Mediterranean is not absolute and is characterized by market's instability. In conclusion, we strongly believe that more transshipment cargo in Piraeus means that all factors which make up port product should aim at maximum efficiency in all activities inside and outside of the port. Piraeus port has already built an important base in order to move higher in global ranking of container ports. We strongly believe that it will be proved in forthcoming years. | el |
dc.contributor.master | Ναυτιλία | el |