dc.contributor.advisor | Βίρβου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Πέιου, Σοφία Α. | |
dc.date.accessioned | 2015-04-29T11:10:04Z | |
dc.date.accessioned | 2015-06-19T15:09:59Z | |
dc.date.available | 2015-04-29T11:10:04Z | |
dc.date.available | 2015-06-19T15:09:59Z | |
dc.date.issued | 2015-04-29T11:10:04Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6637 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στις σύγχρονες θεωρίες μάθησης και διδασκαλίας, με έμφαση στα Προσαρμοστικά Συστήματα Υπερμέσων. Επίσης, αναφέρονται τα διάφορα μοντέλα αναπαράστασης γνώσης, εστιάζοντας στο μοντέλο των στερεοτύπων και στο ολιστικό μοντέλο και ασχολείται με την Προσαρμοστική Παρουσίαση, την Προσαρμοστική Πλοήγηση και τον όρο «τηλεκπαίδευση / e-class». Στο τέλος της πρώτης ενότητας φαίνεται το αν και κατά πόσο έχουν επηρεάσει οι νέες τεχνολογίες το μάθημα της Τεχνολογίας Εκτυπώσεων των Επαγγελματικών Λυκείων και τι συμβαίνει στην ελληνική εκπαιδευτική σφαίρα. Στο δεύτερο μέρος της μεταπτυχιακής διατριβής, σύμφωνα με τους κανόνες σχεδίασης λογισμικού και τις αρχές των θεωριών που αναπτύχθηκαν στο πρώτο μέρος, υλοποιείται το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, καταθέτοντας τους στόχους και τις δυνατότητες της εφαρμογής. Επίσης, αναλύεται η λειτουργικότητα αυτής και αξιολογείται με βάση οδηγίες σχεδιασμού. Η εφαρμογή αυτή αποτελεί εκπαιδευτικό λογισμικό για το μάθημα της Τεχνολογίας Εκτυπώσεων της Γ’ Τάξης των Επαγγελματικών Λυκείων. | |
dc.language.iso | el | |
dc.subject | Εκπαιδευτική τεχνολογία | |
dc.subject | Τηλεκπαίδευση | |
dc.subject | Μάθηση | |
dc.subject | Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή | |
dc.subject | Επαγγελματική εκπαίδευση | |
dc.title | Προσαρμοστική εκπαιδευτική εφαρμογή υπερμέσων για το μάθημα της τεχνολογίας των εκτυπώσεων των ΕΠΑ.Λ. | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6637 | |
dc.identifier.call | 371.334 ΠΕΙ | |
dc.description.abstractEN | In this paper reference is made to contemporary theories of learning and teaching, with emphasis on Adaptive Hypermedia Systems. Also, it mentions the various models of knowledge representation, focusing on the model of stereotypes and the holistic model and it deals with the Adaptive Presentation, Adaptive Navigation and the term "distance learning / e-class». At the end of the first section it sees whether and how new technologies affect the course of Printing Technology of Professional High Schools and what happens in the Greek educational sphere. In the second part of this thesis, according to the rules of software design and principles of the theory developed in the first part, it implements the educational program by submitting the objectives and capabilities of the application. Also, it is analyzed its functionality and evaluate its using according to the design guidelines. This application is a training software for the course of Printing Technology of the third grade of Professional High Schools. | |