Διερεύνηση ευκαιριών εναλλακτικής μορφής λαϊκών αγορών. Μελέτη περίπτωσης: The Meet Market.
Reasearch on opportunities of alternative flea markets. Case study: The Meet Market
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Social entrepreneurship ; Επιχειρήσεις ; Corporations, Non-profitΠερίληψη
Η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία, έννοιες στενά συνδεδεμένες με την ανάδειξη προσόντων και τη προσήλωση στο στόχο, αποκτούν μορφή μέσα στους κύκλους της κοινωνικής οικονομίας. Η κοινωνική επιχειρηματικότητα συνεχώς αναπτύσσεται και συνιστά διεξόδους σε ομάδες ατόμων που αντιμετωπίζουν έντονα στο φαινόμενο της ανεργίας και του αποκλεισμού.
Η επιχειρηματική πρωτοβουλία “THE MEET MARKET” ανήκει στο είδος των αστικών εταιρειών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και έχει ως βασικό στόχο την διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων και την προβολή έργων ως επί το πλείστον νέων καλλιτεχνών.
Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να κάνει μια εισαγωγή σε μία νέας μορφής νομαδική αγορά για τα ελληνικά δεδομένα. ‘Ένα εκσυγχρονισμένο μοντέλο υπαίθριας αγοράς που συμβάλλει στη τόνωση των μικρο επιχειρήσεων και δίνει βήμα σε νέους καλλιτέχνες να προβληθούν στο κοινό.
Προσδοκώμενα αποτελέσματα είναι η πλήρης κατανόηση και η εμβάθυνση στην έννοια καινοτομία έχοντας ως μελέτη περίπτωσης τη “THE MEET MARKET” , αφού αναδεικνύονται συλλογικά κι άλλες μορφές επιχειρηματικότητας. Παρουσιάζονται, προσεχώς, ενδεικτικά παραδείγματα καινοτόμων δημιουργών και επιχειρηματιών που βρήκαν διέξοδο γνωριμίας με το κοινό μέσω αυτής της μορφής αγοράς και καταλήγουμε στο ότι είναι αναγκαία η παρουσία της στο εναλλακτικό εμπόριο.
Πανεπιστήμιο Πειραιώς