dc.contributor.advisor | Γιαννέλης, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Σταματίου, Νικολέττα | |
dc.date.accessioned | 2015-05-07T07:39:13Z | |
dc.date.available | 2015-05-07T07:39:13Z | |
dc.date.issued | 2014-10-29 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6521 | |
dc.description.abstract | Η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία, έννοιες στενά συνδεδεμένες με την ανάδειξη προσόντων και τη προσήλωση στο στόχο, αποκτούν μορφή μέσα στους κύκλους της κοινωνικής οικονομίας. Η κοινωνική επιχειρηματικότητα συνεχώς αναπτύσσεται και συνιστά διεξόδους σε ομάδες ατόμων που αντιμετωπίζουν έντονα στο φαινόμενο της ανεργίας και του αποκλεισμού.
Η επιχειρηματική πρωτοβουλία “THE MEET MARKET” ανήκει στο είδος των αστικών εταιρειών μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα και έχει ως βασικό στόχο την διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων και την προβολή έργων ως επί το πλείστον νέων καλλιτεχνών.
Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να κάνει μια εισαγωγή σε μία νέας μορφής νομαδική αγορά για τα ελληνικά δεδομένα. ‘Ένα εκσυγχρονισμένο μοντέλο υπαίθριας αγοράς που συμβάλλει στη τόνωση των μικρο επιχειρήσεων και δίνει βήμα σε νέους καλλιτέχνες να προβληθούν στο κοινό.
Προσδοκώμενα αποτελέσματα είναι η πλήρης κατανόηση και η εμβάθυνση στην έννοια καινοτομία έχοντας ως μελέτη περίπτωσης τη “THE MEET MARKET” , αφού αναδεικνύονται συλλογικά κι άλλες μορφές επιχειρηματικότητας. Παρουσιάζονται, προσεχώς, ενδεικτικά παραδείγματα καινοτόμων δημιουργών και επιχειρηματιών που βρήκαν διέξοδο γνωριμίας με το κοινό μέσω αυτής της μορφής αγοράς και καταλήγουμε στο ότι είναι αναγκαία η παρουσία της στο εναλλακτικό εμπόριο.
Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.format.extent | 114 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Social entrepreneurship | el |
dc.subject | Επιχειρήσεις | el |
dc.subject | Corporations, Non-profit | el |
dc.title | Διερεύνηση ευκαιριών εναλλακτικής μορφής λαϊκών αγορών. Μελέτη περίπτωσης: The Meet Market. | el |
dc.title.alternative | Reasearch on opportunities of alternative flea markets. Case study: The Meet Market | en |
dc.type | Master Thesis | el |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6521 | |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.identifier.call | 338.7 ΣΤΑ | el |
dc.description.abstractEN | Entrepreneurship and innovation, concepts closely linked with the emergence of skills and commitment to the goal, acquire form within circles of the social economy. Social entrepreneurship constantly develops and recommends outlets in groups particularly affected by the phenomenon of unemployment and exclusion.
The business initiative "THE MEET MARKET" belongs to the kind of urban non-profit corporation and has as its main objective the organization of cultural events and having local crafts mostly of new artists. The aim of this study is to make an introduction to a new form of nomadic market for Greek data. A modernized model of flea market that helps to stimulate micro enterprises. It is a platform for young artists to be displayed in public.
Expected results are the thorough understanding and deepening the concept novelty with the case study "THE MEET MARKET", after highlighting and other forms of collective entrepreneurship.
Presented shortly, examples of innovative artists and entrepreneurs who found a way out of acquaintance with the public through this type of market and concludes that it is necessary in the presence of alternative trade. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |