Πλατφόρμα παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης(rehabilitation game platform) με την χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft (C# , .Net framework)
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Παιχνίδια ; Computer games -- Programming ; Εικονική πραγματικότητα ; Three-dimensional imagingΠερίληψη
Δημιουργία πλατφόρμας παιχνιδιών κινητικής αποκατάστασης με τη χρήση του Unity 3D σε συνεργασία με το Kinect της Microsoft . Ενδεικτικές κατηγορίες παιχνιδιών. Onderste extremiteiten - Rug - Dynamische Balans - Bovenste extremiteiten
- Balans. Η πλατφόρμα θα βοηθεί τον παίχτη να εκτελέσει ασκήσεις μέσα από ένα ευχάριστο και διασκεδαστικό παιχνίδι. Οι ασκήσεις που θα εκτελεί θα τον βοηθούν να αποκαταστήσει κάθε φορά ένα κινητικό πρόβλημα, ενώ στο τέλος της
άσκησης θα υπάρχουν κάποια αποτελέσματα με τα βήματα που εκτελέστηκαν σωστά, για να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να παρακολουθεί την πρόοδό του μέσα από το παιχνίδι. Η πλατφόρμα θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε παίχτη. Το παιχνίδι έχει τρία διαφορετικά επίπεδα εύκολο(easy), μεσαίο(medium), δύσκολο(difficult) και προσαρμοσμένο(customize) με δικαιώματα δημιουργίας και επεξεργασίας παρόντων παιχνιδιών. Κάθε επίπεδο δυσκολίας έχει διαφορετικές ιδιότητες και χαρακτηριστικά που είναι προσαρμοσμένα στην εμπειρία που έχει αποκτήσει ο παίχτης μέσα από το παιχνίδι, ενώ μέσα από το επίπεδο customize μπορεί να παραμετροποιήσει το παιχνίδι και να προσθέσει τα δικά του χαρακτηριστικά. Περισσότερα για τα χαρακτηριστικά και τον τρόπο λειτουργίας του παιχνιδιού αναφέρουμε παρακάτω στα κεφάλαια 5 και 6.