dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Κασάπογλου, Σταύρος Μ. | |
dc.date.accessioned | 2015-03-17T07:12:14Z | |
dc.date.available | 2015-03-17T07:12:14Z | |
dc.date.issued | 2015-03-17T07:12:14Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6389 | |
dc.description.abstract | Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται μία πιλοτική μελέτη παράλληλης εκπαίδευσης μαθητών της Γ΄τάξης, ΕΠΑΛ, στο μάθημα ¨Προγραμματισμός Υπολογιστών¨, με αξιοποίηση του εργαλείου Scratch και του συμβατικού τρόπου διδασκαλίας. Ο σκοπός είναι η διερεύνηση της επίδρασης του γραφικού περιβάλλοντος προγραμματισμού Scratch, επιπλέον του μέχρι τώρα τρόπου εκπαίδευσης (α) στην άποψη των μαθητών απέναντι στον Προγραμματισμό, και (β) στην κατανόηση από μέρους τους των βασικών προγραμματιστικών δομών και των ειδικών στόχων του μαθήματος, όπως αυτοί ορίζονται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Επαγγελματική εκπαίδευση | |
dc.subject | Πληροφορική -- Σπουδή και διδασκαλία (Μέση) | |
dc.subject | Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Προγραμματισμός | |
dc.title | Εκπαίδευση μαθητών της Γ' Λυκείου ΕΠΑΛ, στον προγραμματισμό των Η/Υ, με τη χρήση του Scratch, σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο εκπαίδευσης σε γλώσσα προγραμματισμού Pascal = Teaching computer programming to 3rd grade vocational lyceum students, using Scratch, in relation to traditional teaching, using the Pascal programming language | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6389 | |
dc.identifier.call | 371.334 ΚΑΣ | |
dc.description.abstractEN | This thesis presents a pilot study of parallel teaching the Computer Programming course to 3rd grade vocational lyceum students, by exploiting the Scratch tool and the conventional way of teaching. The aim is to investigate the effect of the Scratch graphic programming environment, additionally to the current way of education, to (a) the students' opinions toward programming, and (b) their understanding of basic programming structures and the specific objectives of the course, as defined in the Syllabus. | |