Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαρασκευά, Φωτεινή
dc.contributor.authorΚαλομοίρης, Ηλίας Κ.
dc.date.accessioned2014-11-25T10:45:21Z
dc.date.available2014-11-25T10:45:21Z
dc.date.issued2014-11-25T10:45:21Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6163
dc.description.abstractΗ ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) αποτελεί μια ταχέως αναπτυσσόμενη περιοχή της εκπαίδευσης, προσελκύοντας μεγάλο μέρος της επιστημονικής έρευνας. Παρόλα αυτά όμως δεν είναι ευρέως γνωστή στην επιστημονική κοινότητα η επίδραση ένα online μαθήματος βασισμένο στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση (Self-Directed Learning) για την ανάπτυξη δεξιοτήτων σε ενήλικες εκπαιδευόμενους. Παράλληλα δεν υπάρχουν στοιχεία της αποτελεσματικότητας ενός διαδικτυακού περιβάλλοντος για τον εμπλουτισμό των διαπολιτισμικών ικανοτήτων (intercultural competence) ενηλίκων εκπαιδευόμενων. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, η μεταπτυχιακή αυτή εργασία αποσκοπεί να παρέχει μια σαφή και πλήρη εικόνα της αποτελεσματικότητας στην υποστήριξη εκπαιδευόμενων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, που προσανατολίζονται στην συνέχιση των σπουδών τους σε ξένο εκπαιδευτικό ίδρυμα (student mobility) και στην ανάγκη διαπίστωσης του επίπεδου γνώσης της ξένης γλώσσας της χώρας προορισμού τους και του επίπεδου των διαπολιτισμικών ικανοτήτων τους, μέσω ενός e-portfolio σχεδιασμένο σε μια Web 2.0 εφαρμογή και βασισμένο στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση (Self-Directed Learning). Ακόμα γίνεται μια προσπάθεια να συνδεθεί το e-portfolio με το επιστημονικό πεδίο της Πληροφορικής ως γνωστικό αντικείμενο και για το λόγο αυτό γίνεται εκτενή αναφορά στην υποστήριξη ενός e-portfolio βασισμένο στην αυτοκατευθυνόμενη μάθηση (Self-Directed Learning) στην εκμάθηση του σχεδιασμού ιστοσελίδων (Web Design). Έτσι η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στην υλοποίηση ενός e-portfolio σε μια Web 2.0 εφαρμογή και συγκεκριμένα στην πλατφόρμα Word Press ενορχηστρωμένο με την εκπαιδευτική μέθοδο της αυτοκατευθυνόμενης μάθησης (Self-Directed Learning), ώστε να αναπτυχθούν δεξιότητες από εκπαιδευόμενους στον σχεδιασμό ιστοσελίδων αλλά και να αναλυθεί η υποστήριξη ενός e-portfolio, με αυτά τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, σε φοιτητές που αποσκοπούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε κάποιο ξένο εκπαιδευτικό ίδρυμα και χρειάζεται να διασαφηνίσουν το επίπεδο της γλωσσικής τους επάρκειας στην αγγλική γλωσσά αλλά και το επίπεδο των διαπολιτισμικών δεξιοτήτων τους (intercultural competence), μιας και όλα αυτά αποτελούν σημαντικές δεξιότητες σήμερα. Προς αυτή την κατεύθυνση ακολουθήθηκε ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectPortfolios in education
dc.subjectPortfolio management
dc.subjectElectronic portfolios
dc.subjectΕκπαίδευση -- Αξιολόγηση
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΕκπαίδευση, Ανώτατη
dc.titleΑνάπτυξη e-portfolio με τη μέθοδο της αυτοκατευθυνόμενης μάθησης (self-directed learning)
dc.typeMaster Thesis
dc.identifier.call371.3 ΚΑΛ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»