Σύστημα δημιουργίας και προβολής τρισδιάστατων σκηνικών για κινητές συσκευές με βάση την γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη
Master Thesis
Συγγραφέας
Κυριάζος, Σπυρίδων Β.
Ημερομηνία
2014-11-18Επιβλέπων
Σγούρος, Νικήτας - ΜαρίνοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Εικονική πραγματικότητα ; Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών ; Ανάλυση και σχεδίαση συστημάτων ; Computer games -- Programming ; Android (Electronic resource)Περίληψη
Η εργασία αφορά την δημιουργία ενός συστήματος δημιουργίας και προβολής τρισδιάστατων σκηνικών για κινητές συσκευές, με βάση την γεωγραφική τοποθεσία του χρήστη. Το σύστημα αποτελείται από τρία υποσυστήματα, το υποσύστημα δημιουργίας σκηνικών (editor), το υποσύστημα αποθήκευσης και ανάκτησης σκηνικών (back-end) και το υποσύστημα προβολής σκηνικών (client). Ο editor είναι ένα web application στο οποίο σχεδιάζεται η κάτοψη του σκηνικού και αντιστοιχίζεται σε μια γεωγραφική περιοχή. Το υποσύστημα αποθήκευσης και ανάκτησης σκηνικών αποτελείται από την βάση δεδομένων και REST web services για την επικοινωνία με τα άλλα υποσυστήματα. Ο client παρουσιάζει σε τριδιάστατη μορφή σε προοπτική τρίτου προσώπου τα σκηνικά που δημιουργήθηκαν στον editor. Ο client έχει δύο εκδόσεις, μια για android και μια για desktop. Στην έκδοση για android ο χρήστης βλέπει μόνο τα σκηνικά που βρίσκονται κοντά του γεωγραφικά. Στην έκδοση για desktop δεν υπάρχει διαθέσιμη τοποθεσία και ο χρήστης έχει πρόσβαση σε όλα τα σκηνικά.