dc.contributor.advisor | Πικράκης, Άγγελος | |
dc.contributor.author | Κύρκος, Αντώνης Χ. | |
dc.date.accessioned | 2014-09-25T08:19:42Z | |
dc.date.available | 2014-09-25T08:19:42Z | |
dc.date.issued | 2014-09-25T08:19:42Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6030 | |
dc.description.abstract | Η μουσική είναι αναμφίβολα για τους περισσότερους ανθρώπους, ένα κομμάτι της ψυχοσύνθεσης του καθενός μας. Η πολυπλοκότητά της μας δίνει άπειρους συνδυασμούς ακόμα και σε όμοια μουσικά κομμάτια. Ο τρόπος έκφρασης και το ιδιαίτερο παίξιμο του κάθε μουσικού μας μεταφέρει και διαφορετικά ακουστικά ερεθίσματα. Φυσικά πρέπει να ορίσουμε ένα μέτρο στο να μπορέσουμε να στοιχειοθετήσουμε το πότε ένα μουσικό κομμάτι είναι σωστά παιγμένο και πότε δεν είναι. Πότε αντιστοιχεί το παίξιμο στην ανάλογη παρτιτούρα και πόσο αποκλίνει από αυτή. Αυτό είναι και το γενικό ζητούμενο στην παρούσα διπλωματική εργασία. Έχουμε ένα σύνολο στοιχείων που αντιστοιχούν σε δύο απλοϊκά μουσικά παιξίματα. Το πρώτο θεωρείται πρότυπο και αντιστοιχεί σε παρτιτούρα και το δεύτερο αντιστοιχεί σε μια προσπάθεια εκτέλεσης της παρτιτούρας αυτής. Συγκρίνονται τα στοιχεία και γίνεται προσπάθεια να εξαχθούν σχετικά αριθμητικά συμπεράσματα για το πόσο καλά αντιπροσωπεύει το παίξιμο την παρτιτούρα. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Επεξεργασία σημάτων | |
dc.subject | Μουσική -- Επεξεργασία δεδομένων | |
dc.title | Σύγκριση σημάτων μουσικής με πρότυπα συμβολικής διαμόρφωσης | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/6030 | |
dc.identifier.call | 621.382 ΚΥΡ | |
dc.description.abstractEN | Music is certainly for most people, a part of everyone's psyche. Its complexity gives us infinite combinations even at similar tracks. The way of expression and distinctive playing of each musician brings us different auditory stimuli. Of course we need to define a measure to be able to substantiate when a track is properly played and when it is not. When the playing is corresponding at score and how much it deviates from this. This is the general aim of this paper. We have a set of data corresponding to two simple musical pieces. The first is standard and corresponds to the score and the second corresponds to a try to play the score. We compare the data and we try to have conclusions about figures on how well the playing represents the score. | |