dc.contributor.advisor | Παρδάλη, Αγγελική | |
dc.contributor.author | Γραμματικόπουλος, Σταύρος Ι. | |
dc.date.accessioned | 2014-09-09T07:06:44Z | |
dc.date.available | 2014-09-09T07:06:44Z | |
dc.date.issued | 2014-09-09T07:06:44Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5991 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα Διπλωματική Εργασία καταπιάνεται αρχικά με το θέμα των ιδιωτικοποιήσεων υπό την ευρύτερη έννοια στη Λιμενική Βιομηχανία, διακρίνοντας τα λιμάνια στη βάση των ακολουθούμενων ιδιωτικοποιήσεων. Στη συνέχεια, προχωρά ειδικότερα και εκτενέστερα στο ζήτημα των παραχωρήσεων, μιας μορφής δηλαδή ιδιωτικοποίησης, ενώ στο τέλος παρατίθενται το τι προβλέπει το Ευρωπαϊκό Δίκαιο για τις συμβάσεις παραχώρησης, καθώς και παραδείγματα ευρωπαϊκής λιμενικής διαχείρισης, μέσα από τα οποία αναδεικνύεται η ευρεία εφαρμογή αυτής της μορφής ιδιωτικοποίησης. Η μέθοδος που ακολουθείται είναι αυτή της φαινομενολογίας, αφού η έρευνα στο θέμα της εργασίας είναι σύνθετη και σε πολλές περιπτώσεις μοναδική. Επιπλέον, αφού συγκεντρώθηκαν όλα τα απαραίτητα στοιχεία, ακολουθήθηκε η αναζήτηση μιας θεωρίας σχετικά με τις παραχωρήσεις στη Λιμενική Βιομηχανία και την εφαρμογή τους στο χώρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Καταλήγει επομένως η Διπλωματική Εργασία στο συμπέρασμα ότι η συνεργασία δημοσίου-ιδιωτικού τομέα στο πλαίσιο της Λιμενικής Βιομηχανίας (και στην προκειμένη περίπτωση μέσω των συμβάσεων παραχώρησης) είναι πολύ περισσότερο αποτελεσματική και προσοδοφόρα, όχι μόνο για τους συνεργαζόμενους φορείς, αλλά και για την ίδια την κοινωνία, σε σχέση με τη μεμονωμένη εμπλοκή Ιδιώτη Επενδυτή ή δημοσίου τύπου Λιμενικής Αρχής. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ιδιωτικοποίηση -- Ευρωπαϊκή Ένωση, Χώρες της | |
dc.subject | Λιμάνια -- Διοίκηση και οργάνωση | |
dc.subject | Ναυτιλία | |
dc.title | Μια κριτική θεώρηση της μεθόδου της παραχώρησης στη λιμενική βιομηχανία: η περίπτωση της Ευρώπης | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5991 | |
dc.identifier.call | 387.1'6 ΓΡΑ | |
dc.description.abstractEN | The present Thesis initially deals with the issue of privatizations in general under the Port Industry, making a distinction of the ports on the basis of the implemented privatizations. Afterwards, it goes on more specifically and with more details at the issue of concessions, namely one of the forms of privatization, while in the end there are included what the European Union Law provides for the concession contracts and examples of european port management, which indicate the extent of implementation of this type of privatization. The method which was followed is that of the phenomenology, because the research into the issue of the Thesis is composite and in many cases unique. Moreover, when all the necessary data was collected, the research into a theory of concessions under the Port Industry and their implementation in the European Union followed. The Thesis therefore ends up with the conclusion that the cooperation between the public and the private sector under the Port Industry (and in this case under the concession contracts) is much more effective and profitable, not only for the associated partners, but also for the society, compared with the individual involvement of a Private Investor or a public Port Authority. | |