Show simple item record

dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚατσά, Μαρία
dc.date.accessioned2014-06-13T11:51:03Z
dc.date.available2014-06-13T11:51:03Z
dc.date.issued2014-06-13T11:51:03Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5870
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, γίνεται εφαρμογή και μελέτη, μέσω κατάλληλα σχεδιασμένης έρευνας δράσης, της αντεστραμμένης διδασκαλίας (Flipped Classrom) που αποτελεί υποκατηγορία της μικτής διδασκαλίας (blended learning / Rotation model) για τη διδασκαλία του μαθήματος της Άλγεβρας στη Β’ Λυκείου. Σύμφωνα με την πρόσφατη διεθνή βιβλιογραφία, η αξιοποίηση της αντεστραμμένης διδασκαλίας στην σχολική εκπαίδευση έχει ως στόχο την καλύτερη αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου με εκπαιδευτικές δραστηριότητες που ενεργοποιούν τη συμμετοχή των μαθητών και εξατομικεύουν την ανατροφοδότηση που λαμβάνουν από τον εκπαιδευτικό της σχολικής τάξης, προσδοκώντας σε καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα της εκπαιδευτικής διαδικασίας για κάθε μαθητή ξεχωριστά. Αυτή είναι και η υπόθεση προς διερεύνηση και επιβεβαίωση με πειραματικά αποτελέσματα της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας. Κατά συνέπεια, στην παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία:-καταρχήν σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε, αξιοποιώντας το εργαλείο moodle και αναπτύσσοντας το κατάλληλο εκπαιδευτικό περιεχόμενο, μια πλήρης υλοποίηση του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας, για το μάθημα της Άλγεβρας στη Β’ Λυκείου και –στη συνέχεια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε έρευνα δράσης με στόχο την επιβεβαίωση της παραπάνω υπόθεσης. Πιο συγκεκριμένα, τα ερευνητικά ερωτήματα της έρευνας δράσης είναι: 1. Η εφαρμογή της αντεστραμμένης διδασκαλίας μπορεί να επιφέρει καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα σε επίπεδο κατάκτησης στόχων. 2. Η εφαρμογή της αντεστραμμένης διδασκαλίας μπορεί να συμβάλει στην καλύτερη και δημιουργικότερη αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου. 3. Η εφαρμογή της αντεστραμμένης διδασκαλίας έχει επίδραση στα κίνητρα των εκπαιδευομένων. 4. Η εφαρμογή της αντεστραμμένης διδασκαλίας μπορεί να ενισχύσει την εμπλοκή των μαθητών στη μαθησιακή διδασκαλία. Τα αποτελέσματα της έρευνας δράσης κατέδειξαν ότι : 1. Η εφαρμογή της αντεστραμμένης διδασκαλίας μπορεί να επιφέρει σαφώς καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα σε επίπεδο κατάκτησης στόχων, ιδιαίτερα των περισσότερο αδύναμων. 2. Η εφαρμογή της αντεστραμμένης διδασκαλίας συμβάλλει σε καθοριστικό βαθμό στην καλύτερη και δημιουργικότερη αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου, με κύριο άξονα την εξατομίκευση στης διδασκαλίας στις ανάγκες των μαθητών. 3. Η εφαρμογή της αντεστραμμένης διδασκαλίας επέδρασε σε μεγάλο βαθμό στα κίνητρα των εκπαιδευομένων. 4. Η εφαρμογή της αντεστραμμένης διδασκαλίας ενισχύει την εμπλοκή των μαθητών στη μαθησιακή διαδικασία, ιδιαίτερα των περισσότερο αδύναμων.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση
dc.subjectFlipped Classroom
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.titleΈρευνα δράσης για τη μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της αντεστραμμένης διδασκαλίας στο μάθημα της Άλγεβρας της Β' Λυκείου : σύμβαση της στην αποτελεσματικότερη αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου και τα μαθησιακά αποτελέσματα που επιφέρει
dc.typeMaster Thesis
dc.identifier.call371.33 ΚΑΤ


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»