dc.contributor.advisor | Παπαδημητρίου, Ευστράτιος | |
dc.contributor.author | Πρινέας, Παναγιώτης | |
dc.date.accessioned | 2014-05-16T08:37:52Z | |
dc.date.available | 2014-05-16T08:37:52Z | |
dc.date.issued | 2014-05-16T08:37:52Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5822 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα έρευνα εξετάζει την κατανομή του διαθέσιμου χρόνου χρήσης στους αερολιμένες παραθέτοντας στοιχεία σχετικά με τους παράγοντες που την επηρεάζουν. Η συνεχής αύξηση των αεροπορικών μεταφορών τις τελευταίες δεκαετίες έχει εντείνει τις πιέσεις για τη διαθέσιμη χωρητικότητα για κινήσεις αεροσκαφών σε αεροδρόμια όπου παρατηρείται συμφόρηση.
Μετά τη δημιουργία μίας ενιαίας αγοράς αερομεταφορών στη δεκαετία του ΄90, ήταν πλέον αναγκαίο να θεσπιστούν κανόνες σχετικά με τη χρήση των χρονοθυρίδων, οι οποίες ορίζονται, ως οι άδειες που δίνονται από τον συντονιστή, σε οποιονδήποτε αερομεταφορέα, να χρησιμοποιεί το πλήρες φάσμα των αερολιμενικών υποδομών που είναι απαραίτητες για την λειτουργία μιας αεροπορικής υπηρεσίας σε ένα συντονισμένο αερολιμένα, μια συγκεκριμένη μέρα και ώρα, για προσγείωση ή απογείωση.
Οι χρονοθυρίδες θα κατανεμηθούν με τρόπο δίκαιο, αμερόληπτο και διαφανή από ένα ανεξάρτητο συντονιστή, με στόχο την πληρέστερη και πιο αποτελεσματική χρήση της υφιστάμενης χωρητικότητας στους αερολιμένες που παρουσιάζουν συμφόρηση, ενώ ταυτόχρονα έχουν στόχο τη μεγιστοποίηση του οφέλους των καταναλωτών και την προώθηση του ανταγωνισμού. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Αερολιμένες | |
dc.subject | Χρονοθυρυρίδες | |
dc.subject | Μεταφορές -- Οικονομικές απόψεις | |
dc.subject | Αερομεταφορές | |
dc.title | Κατανομή του διαθέσιμου χρόνου χρήσης στους αερολιμένες | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5822 | |
dc.identifier.call | 387.7 ΠΡΙ | |
dc.description.abstractEN | This research examines the slot allocation at airports including information on factors affecting it. The continuous growth of air transport in recent decades has put increasing pressure on available capacity for aircraft movements at congested airports.
After the creation of a single aviation market in the 90’s, it was necessary to establish rules on the use of slots, which are defined as the authorization given bay the coordinator, to any carrier to use the full range of airport infrastructure, which is necessary, to operate an air service at a coordinated airport, a specific day and time for landing or takeoff.
The slots are allocated in a fair, impartial and transparent manner by an independent coordinator, to the fullest and most efficient use of existing capacity at congested airports, while aiming to maximize the benefit of the consumers and to promote competition. | |