Ερευνα τουριστικού μάρκετινγκ : το παράδειγμα της Κέρκυρας
Master Thesis
Συγγραφέας
Μανάτου, Ελένη Κ.
Ημερομηνία
2005-01-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
ΤουρισμόςΠερίληψη
Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αναλύσει τις αντιλήψεις των τουριστών στην Κέρκυρα σχετικά με το επίπεδο της ποιότητας των υπηρεσιών που λαμβάνουν. Η ανάλυση πραγματοποιείται στα πλαίσια του τουριστικού γίγνεσθαι της χώρας μας και λαμβάνονται υπόψη τόσο οι μεταβλητές του τουριστικού προϊόντος της Κέρκυρας, όσο και του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο σύνολό του. Η μελέτη ξεκινάει με μια παρουσίαση της ευρύτερης ελληνικής τουριστικής κατάστασης τα τελευταία 15 χρόνια. Εκεί αναλύεται η τουριστική ζήτηση και προσφορά της χώρας, παρουσιάζονται στατιστικά στοιχεία των τελευταίων ετών και περιγράφονται τα χαρακτηριστικά του ελληνικού τουρισμού. Επιπλέον παρουσιάζονται οι στόχοι και οι προοπτικές για την επόμενη πενταετία. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται αρχικά μια παρουσίαση της Κέρκυρας ως τουριστικός προορισμός. Ακολουθεί η ανάλυση της τουριστικής ζήτησης και προσφοράς και μια αναφορά στη σημερινή πραγματικότητα. Το κεφάλαιο κλείνει με συμπεράσματα για το έτος που πέρασε και με προβλέψεις για την χρονιά που ήδη άρχισε. Στο επόμενο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έρευνα που έλαβε χώρα στην Κέρκυρα και πραγματοποιείται η ανάλυση των πρωτογενών στοιχείων και εξάγονται συμπεράσματα. Επίσης, γίνεται μια ανάλυση των δυνατών και αδύνατων σημείων της Κέρκυρας, αλλά και των ευκαιριών και απειλών που παρουσιάζονται στο περιβάλλον της (S.W.O.T. analysis). Το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της μελέτης ξεκινάει με μια θεωρητική ανάλυση του τουριστικού μάρκετινγκ και συνεχίζει με την παρουσίαση των προγραμμάτων προώθησης του τουρισμού της Ελλάδας και της Κέρκυρας κατά τα προηγούμενα έτη αλλά και για τη χρονιά που διανύουμε. Το κεφάλαιο κλείνει με μια ανάλυση του μίγματος μάρκετινγκ της Κέρκυρας.