dc.contributor.advisor | Μοσχούρης, Σωκράτης | |
dc.contributor.author | Γαλάνη, Κλεονίκη | |
dc.date.accessioned | 2013-08-20T10:12:23Z | |
dc.date.available | 2013-08-20T10:12:23Z | |
dc.date.issued | 2013-08-20T10:12:23Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5554 | |
dc.description.abstract | Σήμερα ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις κατανοούν ότι το κλειδί για να παραμείνουν πρωταγωνιστές στην αγορά είναι η ικανοποίηση του πελάτη. Ο συνεχώς αυξανόμενος ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών σε συνδυασμό με τη μείωση της ζήτησης στις ανεπτυγμένες αγορές, δεν τους επιτρέπουν περιθώρια λάθους.
Ο τρόπος διαχείρισης της αλυσίδας εφοδιασμού έτσι ώστε να πετύχουν οι εταιρίες υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης του πελάτη χωρίς όμως να εκτινάξουν το κόστος τους, αποτελεί τον παράγοντα κλειδί ώστε να κερδίσουν και να διατηρήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων.
Η συγκεκριμένη εργασία θα στηριχτεί στην μελέτη περίπτωσης της εταιρίας AVON Cosmetics, μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες καλλυντικών στον κλάδο των απευθείας πωλήσεων παγκοσμίως. Η εταιρία στην προσπάθειά της να ενισχύσει τη θέση της στην εγχώρια αγορά μέσω της αύξησης του πελατολογίου της, έχει στα άμεσα σχέδιά της, την αναβάθμιση του συστήματος διεκπεραίωσης παραγγελιών που ήδη χρησιμοποιεί με στόχο την ελαχιστοποίηση των λαθών στις παραγγελίες άρα και την αύξηση του επιπέδου ικανοποίησης των πελατών της.
Η έρευνα της συγκεκριμένης εργασίας θα βασιστεί αφενός στην μελέτη του υπάρχοντος συστήματος της εταιρίας και αφετέρου στις αλλαγές που πρέπει να γίνουν σε αυτό ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα. Θα μας απασχολήσει ο σχεδιασμός του υπάρχοντος συστήματος και ο εντοπισμός των «πάσχουσων» εκείνων περιοχών που οδηγούν στα λάθη, ενώ στην συνέχεια αφού γίνει παρουσίαση των συστημάτων και των λύσεων που προτείνονται σήμερα τόσο από την αγορά όσο και από την βιβλιογραφία θα καταλήξουμε στο σύστημα εκείνο που φαίνεται ότι θα καλύψει επαρκώς τις ανάγκες της εταιρίας.
Οι λέξεις κλειδιά που θα χρησιμοποιηθούν κατά την ανάπτυξη αυτής της εργασίας είναι οι ακόλουθες: παραγωγικότητα, συστήματα συλλογής παραγγελιών, διαδικασία παραγγελίας, ικανοποίηση του πελάτη, συστήματα pick to light, pickers. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Αποθήκες | |
dc.subject | Αποθέματα | |
dc.subject | Logistics -- Management | |
dc.title | Συστήμα διεκπεραίωσης παραγγελιών, μελέτη περίπτωσης: Avon cosmetics ΜΕΠΕ | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5554 | |
dc.identifier.call | 658.7 ΓΑΛ | |
dc.corporate.name | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Τμήμα Χημικών Μηχανικών | |