Τμήμα Πληροφορικής: Πρόσφατες υποβολές
Αποτελέσματα 241-251 από 251
-
Integrating security scans into CI/CD pipelines
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Κατά τις τελευταίες δεκαετίες, η τεχνολογία έχει σημειώσει ραγδαία πρόοδο, κάνοντας την διαθέσιμη σε πολίτες σε μία κλίμακα που παλαιότερα ήταν αδιανόητη. Σήμερα σχεδόν κάθε ενήλικος διαθέτει τουλάχιστον μια έξυπνη ... -
Σχεδίαση και ανάπτυξη μιας εφαρμογής οργάνωσης καθημερινότητας με επίκεντρο τον χρήστη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Τα τελευταία χρόνια, η ολοένα και πιο περίπλοκη φύση της σύγχρονης ζωής έχει δημιουργήσει την ανάγκη για ολοκληρωμένα συστήματα προσωπικής διαχείρισης – οργάνωσης που μπορούν να ενοποιήσουν όλες τις πτυχές της ζωής ενός ... -
Design and implementation of a babysitter finding web application using C#, .NET, and React.js
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Εφαρμογή Ιστού για Αναζήτηση Μπείμπι Σίτερ Το έργο της διπλωματικής μου είναι μια εφαρμογή ιστού σχεδιασμένη για να βοηθά τους χρήστες να αναζητούν μπείμπι σίτερ αποτελεσματικά και αποδοτικά. Η εφαρμογή είναι κατασκευασμένη ... -
Επιδράσεις της ακτινοβολίας νετρονίων σε πολυπύρηνο undervolted AMD x86 επεξεργαστή - Μεθοδολογία και ανάλυση αποτελεσμάτων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Η ραγδαία αύξηση των επιδόσεων στους επεξεργαστές λόγω των μικροσκοπικών μεγεθών των τρανζίστορ, μεγέθη που φτάνουν μόλις μερικά νανόμετρα, και των τεχνολογιών που βελ- τιώνουν την απόδοση του επεξεργαστή σε υλικό επίπεδο, ... -
Περιπέτεια στο διάστημα : μια Unity 3D εφαρμογή τρίτου προσώπου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με το παιχνίδι “Adventure in Space ” η οποία είναι πλήρως υλοποιημένη. Η πτυχιακή εργασία υλοποιήθηκε στο Unity με την γλώσσα προγραμματισμού C#. Αναλυτικότερα, η παρούσα αναφορά ... -
Εκμάθηση αλφάβητου (Εκπαιδευτική τηλεόραση: ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024) -
Το δρακάκι και οι φίλοι του : ένα τρίτου προσώπου action-adventure game στην πλατφόρμα Unity 3D
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06)Ο στόχος της παρούσας εργασίας ειναι η δημιουργία ενός μικρού παιχνιδιου, και η εκμάθηση των εργαλειων που θα χρησιμοποιηθούν σε αυτή την διαδικασία. Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός μικρού ... -
Προηγμένη αντιδραστική συμπεριφορά τεχνητής νοημοσύνης σε εικονικές προσομοιώσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-07)Αυτή η πτυχιακή εργασία διερευνά την ενσωμάτωση της Μηχανικής Μάθησης (ML) και των Μηχανών Πεπερασμένων Καταστάσεων (FSM) στην ανάπτυξη Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στα βιντεοπαιχνίδια. Εστιάζοντας στην Προδιαγεγραμμένη ... -
Το πρόβλημα ικανοποιησιμότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024)Η παρούσα πτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στο πρόβλημα ικανοποιησιμότητας (satisfiability problem - SAT). Στο κεφάλαιο της εισαγωγής, δίνονται μια ιστορική αναδρομή για το πρόβλημα SAT και η επεξήγηση βασικών όρων που ... -
Applications of the NEAT algorithm in deterministic game environments
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-06) -
Μελέτη γνωστών αλγορίθμων εκμάθησης γράφων, για την αντιμετώπιση του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη σύγκριση γνωστών αλγορίθμων εκμάθησης γράφων που μελετήθηκαν, οι οποίοι ταξινομούν αποτελέσματα εξετάσεων απαραίτητων για τη διάγνωση του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας, ...