Στρατηγικός σχεδιασμός ανάπτυξης της επιχείρησης "Α. ΔΑΒΛΕΡΗΣ Α.Ε." στην εισαγωγή νέας αγοράς
Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Στρατηγικός σχεδιασμός ; Επιχειρηματικός προγραμματισμός ; Ανταγωνισμός επιχειρήσεων ; Διοίκηση και οργάνωσηΠερίληψη
Κάθε επιχείρηση θέλει να παρέχει σύγχρονα προϊόντα, που να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη των στελεχών, των πελατών και της κοινωνίας και να είναι η επιχείρηση «πρώτης επιλογής» για τις επιχειρήσεις, τα στελέχη και τους επαγγελματίες. Με βάση την επιχειρησιακή στρατηγική, οι επιχειρησιακοί στόχοι μιας επιχείρησης είναι οι ακόλουθοι: 1) Οικονομικοί στόχοι: Ένας βασικός στόχος πρέπει να αναφέρεται στις χρήσεις των κύκλων τιμολόγησης προκειμένου να καθοριστεί εάν υπάρχουν τρόποι να τιμολογηθούν οι απολογισμοί, οι οποίοι θα πρέπει να είναι αποδεκτοί με έναν πιο ομοιόμορφα διανεμημένο τρόπο καθ' όλη τη διάρκεια του έτους. Ο προϋπολογισμός πρέπει να παρακολουθείται κάθε μήνα, τα αποτελέσματα να παραδίδονται σε μορφή μελέτης, να εντοπίζονται οι αποκλίσεις, να ακολουθούν άμεσες διορθωτικές ενέργειες ώστε η επιχείρηση να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται σε σχέση με τον στόχο της, αλλά και με συγκριτικά στοιχεία προηγούμενων χρήσεων. 2) Στόχοι μάρκετινγκ: Το πλάνο marketing είναι ένας οδηγός για την κατάστρωση και την εφαρμογή της στρατηγικής marketing. Αυτό που κάνει είναι να συνδέει την στρατηγική μιας επιχείρησης με αντίστοιχες στρατηγικές μάρκετινγκ ώστε να ευοδωθούν οι στόχοι της επιχείρησης. Έτσι λοιπόν έχει καθιερώσει έναν στόχο για να επιτύχει την αύξηση των καθαρών κερδών τουλάχιστον κατά 50% κατά τη διάρκεια των επόμενων πέντε ετών. Τουλάχιστον η μισή από αυτήν την αύξηση πρέπει να προέλθει από νέους πελάτες και από το νέο προϊόν. Σε γενικές γραμμές, ένας στόχος marketing αναφέρεται στο τι πρέπει να γίνει, σε πόσο χρονικό διάστημα και με τι αποτελέσματα Ο σημαντικότερος στόχος μάρκετινγκ η καλύτερη κατανόηση των αναγκών και η ικανοποίηση των τρεχόντων πελατών. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η γνώση από τους τρέχοντες πελάτες, στους νέους πελάτες. Αυτές οι συγκριτικές μετρήσεις επιδόσεων πρέπει να καθοριστούν μέσω της έρευνας μάρκετινγκ και του πληροφοριακού συστήματος της εταιρείας.