dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Κεσελόπουλος, Γεώργιος Β. | |
dc.date.accessioned | 2013-04-17T11:30:16Z | |
dc.date.available | 2013-04-17T11:30:16Z | |
dc.date.issued | 2013-04-17T11:30:16Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/5344 | |
dc.description.abstract | Οι νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις που προκύπτουν από την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία, σε συνδυασμό με το μεγάλο ενδιαφέρον των μαθητών για ηλεκτρονικά παιχνίδια, δημιούργησε την ανάγκη αξιοποίησης των εκπαιδευτικών παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η εκπαιδευτική κοινότητα έχει την ανάγκη για δημιουργία ενός νέου διαδικτυακού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που θα επιτρέπει στον εκπαιδευτικό να σχεδιάζει εύκολα και γρήγορα τα δικά του παιχνίδια και δραστηριότητες που θα μπορεί να υλοποιεί ο μαθητής παίζοντας. Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία καλύπτει αυτή την ανάγκη και προτείνει ένα εργαλείο σχεδίασης επιτραπέζιων εκπαιδευτικών παιχνιδιών που θα προσαρμόζονται στις ανάγκες και ιδιαιτερότητες των μαθητών ώστε να επιβραβεύεται η καλή μαθησιακή πορεία και να παρέχονται εξειδικευμένα βοηθήματα στους μαθητές που παρουσιάζουν γνωσιακές δυσκολίες. Στην εργασία αναλύονται ακόμη οι τάσεις των παιδαγωγικών προσεγγίσεων για αυτο-αξιολόγηση των μαθητών με χρήση του εκπαιδευτικού παιχνιδιού, και ολοκληρώνεται με την αξιολόγηση της εφαρμογής. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Παιχνίδια, Εκπαιδευτικά | |
dc.subject | Ηλεκτρονικοί υπολογιστές -- Παιχνίδια | |
dc.subject | Εκπαίδευση -- Πληροφορική | |
dc.title | Περιβάλλον σχεδίασης διαδικτυακών επιτραπέζιων εκπαιδευτικών παιχνιδιών | |
dc.type | Master Thesis | |
dc.identifier.call | 378.01 ΚΕΣ | |
dc.description.abstractEN | The new pedagogical approaches arising from the utilization of new technologies in educational process in combination with the high interest of students to computer games, created the need to exploit the educational games in the educational process. The educational community has a need to create a new online learning environment that allows teachers to easily and quickly design their own games and activities that can be played by the student. This master thesis covers this need and proposes an authoring tool that enables teachers to create educational board games according to the needs, interests and motives of students. In this paper the trends of the pedagogical approaches for self-assessment of students using the educational game are also analyzed and the paper is completed with the evaluation of the application. | |